וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל שניסה לתקוף חייל סמוך לרמאללה נורה למוות; סייעני המחבלים מהפיגוע בבקעה נעצרו

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 8:52

פלסטיני הסתער עם פטיש על חייל בעמדה צבאית סמוך לכפר ביתין - וחוסל, על גופתו נמצאה סכין; כוח ימ"מ פשט על בתים באזור ג'נין ועצר 4 גברים שחשודים שסייעו למחבלים שביצעו את הפיגוע בתחילת השבוע, שניים מהם ישראלים. אש כבדה נורתה על הכוחות, לוחם נפצע קל באירוע

בווידאו: פלסטיני התקרב לצומת בית דגן, כוח של צה"ל הגיע לעברו./לפי סעיף 27 א לזכויות יוצרים

ניסיון פיגוע התרחש הלילה (חמישי) ליד עמדה צבאית הקרובה לכפר הפלסטיני ביתין, הסמוך לרמאללה. המחבל ניסה לתקוף את החייל בעזרת פטיש, ונורה על ידי החייל בעמדה. מצבו של החייל קל.

ניסיון הפיגוע התרחש קצת אחרי חצות, כשחייל, שבאותה עת נהג ברכב, ירד מרכבו, סמוך למחסום זמני בצומת ביתין. פלסטיני זיהה את החייל והסתער לעברו כשהוא אוחז בפטיש. החייל נאבק במחבל וירה לעברו שני כדורים, כשבשלב זה הגיע אחד המפקדים לזירת האירוע וירה גם הוא לעבר המחבל.

מצה"ל נמסר כי החייל המעורב באירוע נפצע בפניו, וקיבל טיפול רפואי במקום. כמו כן, נמסר כי לאחר שהמחבל נורה, נעשה חיפוש על גופתו, ונמצאו סכין ושקית עם דפים.

פטיש בו השתמש המחבל בניסיון פיגוע סמוך לרמאללה. 8 בספטמבר 2022. דובר צה"ל
מוט הפטיש בו השתמש המחבל/דובר צה"ל
ניסיון פיגוע סמוך לרמאללה. 8 בספטמבר 2022. דובר צה"ל
סכין שנמצא על גופו של המחבל/דובר צה"ל

פלסטינים שסייעו למחבלים שביצעו את הפיגוע בבקעה נעצרו

בד בבד, ימ"מ עצר לפנות בוקר בוואדי ברוקין שבאזור ג'נין ארבעה פלסטינים החשודים שסייעו למחבלים שביצעו את הפיגוע בבקעה בתחילת השבוע, שניים מהם ישראלים. במהלך הפעילות נורתה לעבר הלוחמים אש כבדה והתפתחו הפרות סדר אלימות שכללו השלכת מטענים. חייל צה"ל נפצע קל באירוע ופונה לבית חולים העמק.

אתמול, נעצר צעיר פלסטיני לאחר שניסה לחטוף נשק ללוחם צה"ל בכפר בית דג'ן הסמוך לשכם. הלוחמים פתחו בנוהל מעצר חשוד שכלל שתי יריות באוויר, ובתיעוד מהאירוע ניתן לראות את השלושה נאבקים. הפלסטיני נפצע בידו, ככל הנראה מכוויה של הנשק, וטופל.

כמו כן, אתמול בלילה, נהרג פלסטיני מאש צה"ל באזור שכם סמוך לעיר טובאס. ההרוג, יונס גסאן תאיה בן ה-21, נורה ככל הנראה לאחר שהשליך מטען חבלה לעבר כוח שהיה במהלך פעילות מבצעית באזור. דובר צה"ל מסר כי במהלך פעילות במחנה הפליטים פערה הושלך מטען מאולתר ובוצע ירי לעבר הכוח שהגיב בירי. באשר למותו של הצעיר נמסר כי "מוכרת טענה על פלסטיני הרוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully