וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שנות מאסר נגזרו על צעיר מאופקים שהפיץ תמונות של נשים בקבוצות טלגרם

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 11:43

בית משפט השלום בבאר שבע גזר את העונש על עידן מיכאלוב בן ה-22 שהורשע בהטרדה מינית ופגיעה בפרטיות לאחר שהפיץ באפליקציה תמונות וסרטונים של 133 נשים, בהן 30 קטינות. בערוצים שניהל נהג הצעיר לפרסם את פרטיהן האישיים של הנשים כדי להוכיח למשתמשים שהן ישראליות

בווידאו: ראש מחלק פשיעה מקוונת במחוז ת"א מעדכן על מעצר חשוד שהפיץ חומרים מיניים של נשים בטלגרם/צילום: דוברות משטרת ישראל

בית משפט השלום בבאר שבע גזר היום (רביעי) 5 שנות מאסר על עידן מיכאלוב מאופקים, שהורשע בעבירות הטרדה מינית, התנכלות ופגיעה בפרטיות לאחר שהפיץ את תמונותיהן של יותר מ-100 נשים, בהן קטינות, בערוצי טלגרם בתשלום שניהל. בית המשפט קבע בנוסף כי הוא ישלם פיצוי כספי לנפגעות.

מיכאלוב בן ה-22 הורשע בהפצה שיטתית באפליקציה של תמונות וסרטונים אינטימיים של 133 נשים, בהן 30 קטינות שהיו בגילאי 18-14 בזמן הגשת כתב האישום. מיכאילוב פרסם את התכנים לאלפי משתמשים, ללא הסכמת הנשים, תוך שהוא חושף את פרטיהן האישיים.

טלגרם. GettyImages
הציע מנוי ב-60 שקלים לחודש/GettyImages

על פי כתב האישום, בערוצים אותם ניהל מיכאלוב היו חברים כ-2,900 משתמשים. בין הערוצים שניהל, היו גם כאלה שעליהם גבה תשלום, חד פעמי או חודשי. באישום נכתב כי הצעיר נהג להדגיש בפני המשתמשים כי התכנים אותם הוא מפרסם, הם תכנים מיניים בלעדיים שלא מופיעים בפלטפורמות אחרות. כדי להוכיח למשתמשים שהצעירות והקטינות הן אכן ישראליות, נהג מיכאלוב לפרסם את דפי הפרופילים שלהן מהרשתות החברתיות, יחד עם תמונתן ופרטיהן האישיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully