וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימו על שליחים: כך ניסה ארגונו של דומרני להשתלט על משלוחי האוכל בדרום

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 13:07

המשטרה עצרה 3 חשודים מהדרום בחשד שאיימו על בתי עסק בקריית מלאכי והאזור להפסיק את התקשרותם עם חברות שליחויות אחרות. לפי החשד, הם אף איימו על שליחים הפועלים באזור

בווידאו: תיעוד מעצר של 3 חשודים בחשד שניסו להשתלט על משלוחי אוכל בדרום/צילום: דוברות משטרת ישראל

המשטרה אמרה היום (שלישי) כי היא חשפה ניסיון השתלטות של חברי ארגון הפשיעה של שלום דומרני על קווי משלוחי אוכל בקריית מלאכי. המשטרה עצרה שלושה חשודים, תושבי אשקלון וקריית גת בשנות ה-30 לחייהם, והם יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם.

לפי המשטרה, היחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף עם תחנת קרית מלאכי ויחידות מחוזיות, ניהלו במהלך השבועיים האחרונים חקירה סמויה בעקבות מידע שהעלה חשד לעבירות של סחיטה באיומים נגד בעלי עסקים בעיר קרית מלאכי והסביבה.

פלאייר שחילקו לבעלי העסקים. ללא, אתר רשמי
פלאייר שחילקו לבעלי העסקים/אתר רשמי, ללא

מהחקירה הסמויה עלה החשד ששלושת החשודים פנו במהלך השבועיים האחרונים לבעלי עסקים המשתמשים בשירותי משלוחים ו"הודיעו" להם לכאורה כי מעתה עליהם לפנות לחברת המשלוחים שלהם. במקביל, לפי החשד הם איימו גם על שליחים הפועלים באזור מדי יום, על מנת לגרום להם להפסיק לספק שרותי משלוחים לאותם בעלי העסקים.

השלושה נעצרו אתמול על ידי בלשי הימ"ר ויחידת יואב, והם נחקרו בחשד לעבירות סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע, כשכלי הרכב ששימש אותם נתפס. במשטרה קוראים לבעלי עסקים או שליחים שנפגעו לפנות למשטרה ולהגיש תלונה נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully