וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות השתתפו בהלוויית העיתונאי נדאל אגבאריה: "אבידה גדולה לעיר ולחברה"

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 21:24

ראש העיר, עיתונאים ותושבים רבים מהאזור חלקו כבוד לעיתונאי, שנורה למוות בפתח ביתו באום אל-פחם. המשטרה טרם עצרה חשודים. "מרחץ הדמים נמשך ואין מי שחסין", אמר ח"כ לשעבר יוסף ג'בארין, תושב העיר

בווידאו: הלווית העיתונאי נדאל מחאמיד לפנות ערב באום אל פחם, 05 בספטמבר 2022./באדיבות המשפחה

מאות בני אדם השתתפו הערב (שני) בהלווייתו של העיתונאי נדאל אגבאריה, שנרצח אמש סמוך לביתו באום אל-פחם. בין המלווים אותו בדרכו האחרונה בהלוויה היו ראש העיר ד"ר סמיר מחאמיד, ראש העיר לשעבר וראש הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית לשעבר ראאד סלאח, אימאמים רבים, עיתונאים ערבים רבים, קרוביו, מקורביו ומוקיריוף בהם תושבים רבים מהעיר ונהאזור.

תושב העיר ח"כ לשעבר יוסף ג'בארין שנכח בהלוויה, שיצאה ממסגד אבו עוביידה, אומר שהתחושה היתה קשה. "המקרה הזה משיב את התחושה שהכל נותר אותו הדבר", אמר. "למרות כל השיח על פעולה נמרצת, מרחץ הדמים נמשך ואין מי שחסין, גם אם הוא ידוע ומוכר כמו נדאל אגבריה. זו אבידה גדולה לעיר ולחברה. נרצחו פה רופאים, עורכי דין, הלילה נרצח עיתונאי שידוע ברגישותו וביחסיו הטובים עם אנשים".

.

הלווית העיתונאי נדאל אלגבריה לפנות ערב באום אל פחם, 05 בספטמבר 2022.. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
מפגינים נגד הרצח בהלוויה, היום/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

בכיכר הכניסה לעיר נתלו כרזות גדולות ועליהן דמותו של העיתונאי. בתום ההלוויה הפגינו עשרות צעירים ועיתונאים ערבים שנותרו מזועזעים מהפשע הנתעב. כוח משטרה גדול נערך מולם כדי למנוע הפרות סדר. אצבע מאשימה מופנית כלפי המשטרה, שידעה על האיומים כלפי נדאל אגבריה ומשפחתו, אך לא פענחה את ההתנכלויות כלפיהם, כולל אירועי ירי קודמים.

החקירה מתנהלת במחלק הפשיעה החמורה של היחידה המרכזית במחוז חוף. טרם דווח על עצורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully