וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסע במהירות מופרזת וירד לשוליים: תיעוד ממרדף משטרתי בכביש הערבה

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 18:20

נהג שנסע במהירות של 165 קמ"ש בדרך לאילת סירב להישמע לקריאות השוטרים לעצור, והחל להאיץ ולהימלט - כל זאת כשבנו בן ה-11 לצדו. הוא פרץ מחסום שהוצב בכניסה לאילת, ונבלם רק במחסום דוקרנים שהציבה המשטרה. "אירוע חריג"

בווידאו: מרדף מהסרטים בכביש הערבה: נהג בפראות ונעצר בידי המשטרה./דוברות המשטרה

המשטרה פרסמה היום (שני) תיעוד של מרדף אחר נהג שנסע במהירות מופרז בכביש הערבה לכיוון אילת. במרדף, שהתנהל בשבוע שעבר, הנהג התעלם מהוראות שוטרים, נהג בפראות תוך שהוא יורד לשול הכביש, פרץ מחסומים והמשיך לנסוע עד שנעצר על ידי שוטרים באילת. זאת, כשבנו בן ה-11 שוהה לצדו במכונית. מעצרו של הנהג, בן 49 מדימונה, הוארך על ידי בית משפט השלום בעיר. בימים הקרובים יועבר תיק החקירה לחטיבת התביעות של המשטרה.

לפי המשטרה, האירוע החל כששוטרים הבחינו במכונית הנוסעת במהירות 165 קמ"ש מצפון לדרום בכביש הערבה, בסביבות השעה 23:00. השוטרים סימנו לנהג לעצור, אך הוא התעלם מהם והאיץ למהירות 185 קמ"ש.

בזמן שהשוטרים רודפים אחריו, משהבחין הנהג כי בשני נתיבי הנסיעה נמצאים כלי רכב המפריעים לו בניסיונו להימלט מהשוטרים, הוא ירד לשול הכביש הימני והמשיך בנסיעתו הפרועה תוך שהוא מסכן נהגים אחרים. השוטרים דיווחו על המרדף בקשר, וכוחות של מרחב העיר אילת פרסו מחסומים בכניסה לעיר.

עם הגעתו למחסום הכניסה לעיר, התעלם הנהג מניידת שסימנה לו לעצור ופרץ את המחסום והמשיך בנסיעתו, עד שעלה על מחסום דוקרנים שהציבה המשטרה, נתקע בעמוד תאורה ונבלם. הוא הוצא מהמכונית, נעצר והובל לחקירה בתחנת משטרת מרחב אילת.

תיעוד המרדף ורגע המעצר כפי שתועדו במצלמות הגוף של השוטרים. 04 בספטמבר 2022. דוברות המשטרה, אתר רשמי
תיעוד המרדף ורגע המעצר כפי שתועדו במצלמות הגוף של השוטרים. 04 בספטמבר 2022/אתר רשמי, דוברות המשטרה

רס"ר דור יעקב מזרחי, חוקר במחלק החקירות משטרת מרחב אילת, אמר כי "זהו אירוע חריג מאוד". לדבריו, "החשוד ביצע עבירות מן החמורות שבתקנות התעבורה לצד עבירות פליליות, כל זאת תוך שסיכן את כל משתמשי הדרך ששהו בסביבתו, ניסה להכשיל את השוטרים בביצוע תפקידם והחמור מכל - עשה זאת לנגד עיניו של בנו הקטין שהיה עמו ברכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully