וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר מוכתר מגיבה לשמועות ובריטני ובנה המתבגר בסכסוך | וואלה תיקתקנו

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: המתקפות על הדר מוכתר בטוויטר והסאגה החדשה של בריטני ספירס - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות 5.9.22/צילום: מערכת וואלה! ורויטרס

הדר מוכתר, יו"ר מפלגת "צעירים בוערים", חוטפת ביקורת. בציוצים בטוויטר האשימו את מוכתר כי היא בתו של מיליונר ורצה בבחירות בשמו. מוכתר דחתה את ההאשמות והשיבה "תתעסקו בזה שאין לילדים שלכם עתיד". כזכור, לפני שנה תועדה מוכתר במפגש פעילים של "יש עתיד" ולאחרונה, נשמעו גם טענות כי דווקא ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, עומד מאחוריה. מוכתר טוענת שמדובר בשקר מוחלט וכי מי שעומד מאחוריה, הוא הציבור. נזכיר שמוכתר לא יכולה להתמודד בעצמה לכנסת בשל גילה הצעיר.

השחקן נירו לוי לא יכול לדבר וצריך לעבור סדרת ניתוחים מורכבת, לאחר שנפצע קשה בתאונת דרכים בתל אביב לפני יותר משבוע. בסוף השבוע השתפר מצבו של השחקן והוא יצא מכלל סכנה. אחיו ערן סיפר לוואלה תרבות כי לוי מתקשר איתו בסימנים והסביר לו מה הוא עבר. לוי יעבור בקרוב סדרת ניתוחים מורכבת בפה ובחניכיים ומצפה לו שיקום ארוך. החלמה מהירה גיסנו.

מטיילים שטיפסו על הר הגעש הגבוה ביותר ביפן, הר פוג'י המתנשא לגובה של 3,776 מטרים, הגיעו לפסגה מורעבים והחליטו להזמין משלוח. השליח שעליו הוטלה המשימה טיפס לא פחות מ-6 שעות כדי להביא להם אוכל אינדונזי.

בנה הצעיר של בריטני ספירס, ג'יידן בן ה- 15, טען השבוע כי הפוסטים הפרובוקטיביים של אמא שלו הם "רק בשביל לקבל תשומת לב" ומסר כי חושש שהיא לעולם לא תפסיק. כידוע היחסים של בריטני ספירס עם בני משפחתה לא משהו בלשון המעטה, עד כדי כך שהילדים שלה אפילו לא נכחו בחתונה שלה לפני מספר חודשים. בתגובה, ספירס אמרה כי הבנים שלה נטשו אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully