וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על ספרו החדש: "כתבתי מהר בגלל הקורונה, אמרתי שיכול להיות שלא אהיה פה להשלים אותו"

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 9:01

ספרו החדש של יו"ר האופוזיציה, "סיפור חיי", שעצם כתיבתו נחשפה בוואלה!, יצא הבוקר למכירה מוקדמת. רה"מ לשעבר סיפר כי התאפשר לו לעבוד על הספר רק משום שכיהן כיו"ר אופוזיציה: "מעולם לא כתבתי ספר כשהייתי בתפקיד ביצועי, זה בלתי אפשרי"

בווידאו: נתניהו מסביר מדוע כתב את ספרו/סלע מאיר - ספריית שיבולת

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו סיפר על התקופה שבה כתב את ספרו החדש שיצא הבוקר (שני) למכירה מוקדמת, במסגרת קמפיין המנויים השנתי של ספריית שיבולת. "כתבתי אותו מהר בשל מגיפת הקורונה", העיד נתניהו. "הרי אני אמור להיות בקבוצת סיכון, ואמרתי - יכול להיות שאני לא אהיה פה להשלים את זה, אז כדאי לכתוב מהר. מי יודע". העבודה על הספר נחשפה לפני כשנה בוואלה! על ידי טל שלו.

נתניהו סיפר כי הוא ניצל את הזמן שהתפנה לו בתקופתו כיו"ר האופוזיציה: "להיות ראש האופוזיציה זה לאין ערוך יותר קל יותר, ועם זמן חופשי הרבה יותר, מאשר להיות ראש ממשלה. מעולם לא כתבתי את אף אחד מספריי כשהייתי בתפקיד ביצועי. זה בלתי אפשרי".

נתניהו במהלך ביקור במרכז חיסונים בזרזיר 9 בפברואר 2021. דוד כהן, פלאש 90
"הרי אני אמור להיות בקבוצת סיכון". נתניהו בימי הקורונה/פלאש 90, דוד כהן

נתניהו הסביר כי הסיבה בגללה כתב את הספר היא רצונו לחלוק עם הקוראים בישראל ובעולם את השקפותיו המדיניות ואת קורות משפחתו השזורות בהתפתחות הציונות: "אני חושב שהספר הזה יכול לתת השראה לקוראים רבים המבקשים לחיות חיים בעלי משמעות".

הוצאת "שיבולת" מבית סלע מאיר וקרן תקווה, משיקה הבוקר את המכירה המוקדמת של האוטוביוגרפיה של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, במסגרת קמפיין המנויים השנתי של ספריית שיבולת. בסרטון ההשקה חולק נתניהו עם הצופים את הסיבות לכך שבחר לכתוב את הספר דווקא עכשיו, ואת המניעים לכך שכתב אותו בקצב מהר במיוחד - תשעה חודשים בלבד.

עוד בוואלה!

אחרי יותר מ-25 שנה: נתניהו עובד על ספר חדש

לכתבה המלאה

ספרו של נתניהו יוצא בספריית שיבולת, הוצאה עיונית המזוהה עם ספרות שמרנית וימנית. בין סופרי ההוצאה ניתן למנות את גדי טאוב שפרסם את רב המכר "ניידים ונייחים", 12 כללים לחיים של ג'ורדן פיטרסון וספרים מאת העיתונאי בן שפירו, פרופסור תומס סואל, הכלכלן זוכה פרס הנובל פרידריך האייק ועוד. במסגרת קמפיין ההשקה מציעה ההוצאה את ספרו של נתניהו, הצפוי לראות אור ב-22 בנובמבר, במסגרת מנוי מיוחד הכולל את ספרי ההוצאה לשנה הקרובה.

הספר "סיפור חיי" יהיה ספרו הרביעי של נתניהו, שבתחילת דרכו הפוליטית בשנות ה-80 וה-90 כתב שלושה ספרים שהפכו אותו לשם דבר ומיתגו אותו כמומחה בינלאומי ללוחמה בטרור - 'מקום תחת השמש', 'מלחמה בטרור', ו'הטרור: כיצד יוכל המערב לנצח'. הספר יהיה הראשון שהוא כותב מזה יותר מ-25 שנה, שמתוכם כיהן כ-15 שנים כראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully