וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר תועד דוחף ומטיח לקרקע נער חרדי: "רק בגלל שהיה עם תפילין בידיים"

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 10:58

הנער הלך עם חבריו ברחוב ראשי בתל אביב כשלפתע נתקל בגבר הזר, שדחף אותו בעוצמה לרצפה. לדברי אביו של הנער, הזר סינן לעברם "משהו נגד חרדים", ומאוחר יותר הם התלוננו במשטרה. ח"כ יהדות התורה על המקרה: "ההסתה של פוליטיקאים הופכת ברגע האמת לאלימות פיזית ממש"

בווידאו: גבר דוחף באלימות נער חרדי בתל אביב/מתוך הטוויטר של לוי נוישטט

עובר אורח תועד ביום שישי האחרון כשהוא דוחף ומטיח בכוח נער לרצפה בתל אביב. הנער, שהשתייך לחסידות חב"ד, הלך עם שני חבריו ברחוב במהלך מבצע לעידוד הנחת תפילין במקום, כשלפתע דחף אותו הגבר הזר.

"בני הלך ברחוב אלנבי פינת בן יהודה בתל אביב, ומשום מקום הגיע אדם מולו, שינה כיוון, דחף והעיף אותו לרצפה", סיפר אביו של הבחור שנהדף לרצפה אמר לוואלה. "הם עמדו שם בשוק מוחלט, הלם לגמרי. הוא היה מבולבל מאד וסיפר שהתוקף סינן משהו נגד חרדים. שעתיים הם ישבו על ספסל ולא זזו. זה נטו כי הם היו בלבוש חרדי עם תפילין בידיים. היום הוגשה גם תלונה במשטרה, זה מזעזע".

גבר תועד דוחף באלימות נער חרדי בתל אביב, 2 בספטמבר 2022. מתוך הטוויטר של לוי נוישטט, אתר רשמי
"זה נטו כי הם היו עם תפילין בידיים". תיעוד האירוע/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של לוי נוישטט

ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה אמר על התקיפה כי "כפי שהזהרנו, השנאה וההסתה של פוליטיקאים כמו ליברמן ואחרים, לא נעצרת בקו האלימות המילולית. היא הופכת ברגע האמת לאלימות פיזית ממש".

הוא הוסיף כי "על משטרת ישראל לעצור את התוקף מיד ולהענישו בכל חומרת הדין של 'פשע שנאה', כי אין כאן שום סיבה אחרת מלבד שנאה אנטישמית. לא יתכן שאדם יהודי הולך ברחובה של עיר בארץ ישראל ומותקף בשל מראהו הדתי ובגלל התפילין שבידיו. התגובה חייבת להיות, למען ישמעו וייראו. כבוד היהודי והתפילין אינו הפקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully