וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: הורים מהצפון מואשמים באונס בתם במשך 13 שנים

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 10:32

לפי כתב האישום, ההורים אנסו את בתם מאז שהייתה בת 17, והיא נכנסה פעמיים להיריון מאביה. בפעם הראשונה האב אילץ אותה ללדת את התינוקת, שנולדה עם מומים רבים ומתה בתוך כמה חודשים. התלונה נחקרה במשך 6 וחצי שנים, אך ההורים טרם נעצרו. הבת: "נלחמת שהצדק ייצא לאור"

בווידאו: הותר לפרסום: הורים מהצפון מואשמים באונס בתם במשך 13 שנים/צילום: שלומי גבאי ויואב איתיאל
ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
ההורים חשודים באונס בתם במשך 13 שנים/דוברות משטרת ישראל

הורים מהצפון מואשמים באונס בתם במשך 13 שנים - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. על פי הפרטים העולים מכתב האישום שהוגש בבית המשפט המחוזי בחיפה, הורי האישה, כיום בת 36, אנסו אותה מאז שהייתה בת 17, וזאת תוך שסיממו אותה. כמו כן, האב הכניס את בתו פעמיים להריון במהלך תקופה זו. התלונה נחקרה במשך שש וחצי שנים, אך ההורים מעולם לא נעצרו. גם עם הגשת כתב האישום הפרקליטות לא תבקש את מעצרם בשל המועד המאוחר.

על פי כתב האישום, במשך השנים השליט האב בן ה-61 בבית אווירת טרור מתמשכת ונהג באלימות פיזית ומילולית בבני המשפחה, שבה חמישה ילדים. החל מ-2003 ועד 2016 נהג האב לאנוס את בתו, לבצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים, בהזדמנויות רבות ובמקומות שונים. מכתב האישום עולה שבחלק מהמקרים הצטרפה גם האם בת ה-62, שביצעה בבת עבירות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים.

בעקבות המעשים, הרתה הבת לאביה פעמיים. ההיריון הראשון הסתיים בלידת תינוקת שסבלה מבעיות רפואיות רבות, ומתה לאחר תשעה חודשים. מעשי האב נמשכו גם במהלך אשפוזה של התינוקת, כשהבת טיפלה בה והיתה מצויה במשבר נפשי עמוק. לאחר מכן נמשכו המעשים, והבת הרתה שוב, אלא שההיריון השני הסתיים בהפלה יזומה.

"הם ההורים שלי שהיו אמורים להגן עליי"

הבת התלוננה במשטרה, אבל התיק נסגר. היא התעקשה והביאה לפתיחתו מחדש, ובסופו של דבר התגלתה בו ראיית זהב, כשנמצא שבית החולים שמר DNA של התינוקת שמתה, וממצא זה הראה כי הסבא הוא גם האב. עו"ד רלי גוטמן תלווה אותה במהלך המשפט מטעם הסיוע המשפטי במשרד המשפטים.

"אני עושה את זה קודם כל על מנת לקבל את הצדק שלי", אמרה הצעירה לוואלה!. "נעשו דברים מאוד קשים גם בפגיעה בי וגם בהבאת הילדה לעולם שמבחינתם זה היה בסדר גמור. הם ההורים שלי שהיו אמורים בכלל להגן עליי. שש וחצי שנים אני נלחמת שהצדק שלי ייצא לאור. אני אחרי מלחמה ואני עומדת על הרגליים ויודעת שזו רק תחילת הדרך. המסר שלי לבנות אחרות זה אל תוותרו ואל תתייאשו גם אם קשה בחקירות וגם אם אתן מפחדות ממי שעשה לכן את זה. קחו אומץ ויוזמה. דברים כאלה לא צריכים לקרות, גם כשזה בתוך המשפחה וגם כשזה מחוץ למשפחה".

טרם התקבלה תגובת עורכי הדין עמיקם שוחט ולירון מלכה המייצגים את האבא ועורך הדין דן גלעד המייצג את האמא, כולם מטעם הסנגוריה הציבורית.

עוד בוואלה!

בן 17 מראשון לציון נעצר בחשד לאונס בת 15 בביתו

לכתבה המלאה

המשטרה: החקירה התנהלה בכפוף לנהלים

במשטרה בחרו שלא לענות לשאלות הספציפיות הקשות, והותירו ללא הסבר מדוע לקח יותר משש שנים לחקור את התיק. "המשטרה מנהלת תיקי חקירה באופן מקצועי ובכפוף לדין ולנהלים, כך היה גם בחקירה זו", נמסר בתגובה. "עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה בליווי הפרקליטות. מדובר היה בחקירה שנוהלה ברגישות, במקצועיות ובייסודיות בשל מאפייני העבירות במסגרתה בוצעו פעולות חקירה רבות ומורכבות, לרבות גביית עדויות מבני משפחה, עובדי רווחה ונוספים, בדיקות פורנזיות ועוד כאשר מעת לעת ובהתאם להתפתחות החקירה נדרשו פעולות חקירה נוספות".

עוד נמסר כי "בסיום החקירה וההשלמות שנדרשו הועבר תיק החקירה לעיון והחלטת הפרקליטות לשם הגשת כתב אישום כנגד החשוד בעבירות המיוחסות לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully