וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 17 מראשון לציון נעצר בחשד לאונס בת 15 בביתו

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 17:52

החקירה נפתחה עם קבלת דיווח מהצעירה על המקרה - שאירע בביתו של החשוד. השוטרים הוזעקו לזירה וערכו חיפוש בביתו של הצעיר - שם נתפסו ממצאים רלוונטיים. מהמשטרה נמסר כי בתום חקירתו - הוא נכלא וכי מעצרו הוארך עד ליום שני

מעצר חשודים המשוייכים לארגון פשיעה בעכו. 26 ביולי 2022. דוברות משטרת ישראל
מעצרו הוארך עד ליום שני. אילוסטרציה/דוברות משטרת ישראל

צעיר בן 17, תושב ראשון לציון, נעצר היום (חמישי) בחשד לאונס בת 15 ביתו. שוטרים הוזעקו לזירה וערכו חיפוש בביתו של החשוד - שם נתפסו ממצאים רלוונטיים. מהמשטרה נמסר כי בתום חקירתו - הוא נכלא. מעצרו הוארך עד ליום שני.

החקירה נפתחה עם קבלת דיווח מהצעירה על המקרה - שאירע בביתו של החשוד. מהמשטרה נמסר כי היא "קיבלה סיוע בהיבט הרווחתי הרפואי, לצד גביית עדות לשם קידום החקירה". חל איסון פרסום על זהות הקורבן.

עצור אזיקים. ShutterStock
"ניצל את מוגבלותה". אילוסטרציה/ShutterStock

ביום שני כתב אישום הוגש לבית המשפט הצבאי ביהודה נגד צעיר בן 26 ממזרח ירושלים בגין אונס מטופלת בבית חולים סיעודי גריאטרי בו עבד. לפי האישום, המטפל דאוד עומר מוחמד אבו עית ביצע בקורבן עבירות מין במשך כחודש, תוך שניצל את מוגבלותה. מעצרו הוארך עד ליום ראשון.

על פי כתב האישום, החל מחודש יוני ועד 17 ביולי, ביצע הנאשם עבירות מין חמורות בקשישה המטופלת בשורת מקרים, למרות תחנוניה שיחדול ממעשיו. עוד לפי האישום, באחת מן התקיפות שבוצעה בחדרה של הקורבן נכנס למקום אח רפואי שהבחין במעשיו של הנאשם - אך זה השני פנה לראשון וביקש כי לא יספר את שראה בטענה כי "זאת הפרנסה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully