וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצל את מוגבלותה ותקף מינית": מטפל בבית חולים סיעודי גריאטרי הואשם באונס מטופלת

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 19:30

כתב אישום הוגש נגד בן 26 ממזרח ירושלים בגין אונס מטופלת בבית החולים בו הוא עבד. הוא מואשם ב-6 אישומים, בינהם: ביצוע עבירות מעשה מגונה, ניסיון אינוס וניסיון מעשה סדום בידי אחראי על חסר ישע, תוך שימוש בכוח. מעצרו הוארך עד ליום ראשון

בווידאו: גזר דין לקצין חיל הים שהורשע באונס אישה בת 70 בבסיס צהל/שלומי גבאי

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית המשפט הצבאי ביהודה נגד צעיר בן 26 ממזרח ירושלים בגין אונס מטופלת בבית חולים סיעודי גריאטרי בו עבד. לפי האישום, המטפל דאוד עומר מוחמד אבו עית ביצע בקורבן עבירות מין במשך כחודש, תוך שניצל את מוגבלותה. מעצרו הוארך עד ליום ראשון.

על פי כתב האישום, החל מחודש יוני ועד 17 ביולי, ביצע הנאשם עבירות מין חמורות בקשישה המטופלת בשורת מקרים, למרות תחנוניה שיחדול ממעשיו. עוד לפי האישום, באחת מן התקיפות שבוצעה בחדרה של הקורבן נכנס למקום אח רפואי שהבחין במעשיו של הנאשם - אך זה השני פנה לראשון וביקש כי לא יספר את שראה בטענה כי "זאת הפרנסה שלי".

מחלקות פנימית בית חולם ברזילי אשקלון. ראובן קסטרו
"ניצל את מוגבלותה ותקף מינית". מיטה בבית חולים, אילוסטרציה/ראובן קסטרו

עוד עולה מהאישום כי במקרה נוסף, אמר אבו עית לנפגעת "את צריכה להגיד תודה שאני עושה לך את זה". כתוצאה מהמעשים של הנאשם הורע מצבה התפקודי והנפשי של הנפגעת, נשברו חלק משיניה, היא החלה לסבול מפחדים ואף צועקת לעיתים תכופות "הצילו" "אני מפחדת".

אבו עית מואשם בשישה אישומים שונים בביצוע עבירות מעשה מגונה בידי אחראי על חסר ישע תוך שימוש בכוח, ניסיון אינוס בידי אחראי על חסר ישע, ניסיון מעשה סדום בידי אחראי על חסר ישע והחזקת צעצוע מסוכן - זאת לאחר שהצטלם עם דמוי רובה M-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully