וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא פעילים באף ארגון": אלו החשודים בביצוע פיגוע הירי בבקעה

אמיר בוחבוט ויפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 22:10

אביו של אחד המחבלים התראיין הערב וטען כי "הכיבוש לא הציג שום הוכחה" שבנו אכן ביצע את הפיגוע. לדבריו, בנו מוחמד אל סעיד בן ה-22, עובד בחווה באזור וניסה להימלט מכוחות הביטחון כי נסע ברכב לא חוקי

בווידאו: ירי לעבר אוטובוס בבקעת הירדן/סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים, מד"א

וליד אחמד סעיד גוואדרה, אביו של אחד המחבלים מפיגוע הירי בבקעת הירדן, התראיין הערב (ראשון) לכלי תקשורת ערבי וסיפר: "כל מה שאנחנו יודעים זה מהתקשורת, אנחנו לא מאמינים להם, משום שאנחנו לא מאמינים לכיבוש שלא הציג שום הוכחה לביצוע הפיגוע. בני לא משתייך לשום ארגון, הוא אינו פעיל פוליטי ולכן אנו מטילים ספק בגרסת הכיבוש".

בנו בן ה-22, מוחמד אל סעיד, נעצר מוקדם יותר היום במצוד אחר המחבלים. איתו נעצר גם בן דודו, ווליד אל סעיד, המחבל בעל האזרחות הישראלית. עדיין מתנהל מצוד אחר אביו של אחרון, וקיים חשש כי הוא מתכוון להוציא לפועל פיגוע ירי נוסף.

ווליד אל סעיד ומחמד סעיד, המחבלים שביצעו את הפיגוע בבקעת הירדן. 
04 בספטמבר 2022. ללא, אתר רשמי
השלישי טרם נתפס. המחבלים שביצעו את הפיגוע בבקעה/אתר רשמי, ללא

לדברי אביו של מוחמד אל סעיד, בנו "אינו מתעניין בפוליטיקה, למד בג'נין וסיים תיכון ולאחר מכן עבד בבנייה וחקלאות, בעיקר בגידול עצי דקל". במשך שנים הוא עבד בחווה באזור הבקעה, ולכן אביו סבור שנוכחותו שם היא שגרתית. האב אימץ את הגרסה, לפיה הבן ובן דודו חזרו מהחווה לג'נין, ראו מחסום ישראלי ובגלל שהרכב לא חוקי עקפו וברחו כדי לא להיתפס.

על פי גורם ביטחוני, המחבלים עקבו עם רכבם אחר האוטובוס שהסיע חיילים. "לא ידוע אם הם ידעו שהם יורים באוטובוס של חיילים או אזרחים", אמר. לדבריו, המחבלים השליכו בקבוק תבערה לעבר האוטובוס תוך כדי עקיפה, ואז ירו לחזית האוטובוס. לאחר מכן הסיט אחד הקצינים את האוטובוס לשולי הדרך עד שנעצר. שני חיילים ירו לעבר רכבם של המחבלים, והם נמלטו מהמקום. לאחר שרכבם החל לבעור, הם נטשו אותו ונתפסו על ידי הכוחות שהוזעקו, כשהם אינם חמושים וסובלים מכוויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully