וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות בבית ספר יוקרתי במרכז: הורה תקף תלמידים בטענה שהציקו לבתו

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 15:41

קטטה אלימה פרצה הבוקר בבי"ס בן צבי בקריית אונו לאחר שאביה של תלמידה הגיעו למקום עקב טענות על הצקות לבתו. התלמיד שהותקף סיפר: "הוא חנק אותי, הוריד לי אגרוף ואיים להרוג אותי". ראש העיר: "לא ייתכן שהורים יקחו את החוק לידיים, לא משנה מה הטענות". תיעוד

בווידאו: מכות בבית ספר יוקרתי במרכז: הורה תקף תלמידים בטענה שהציקו לבתו/ידיעות מהשטח בטלגרם

קטטה אלימה פרצה הבוקר (ראשון) בבית ספר יוקרתי בקריית אונו. הקטטה פרצה לאחר שהוריה של אחת התלמידות הגיעו למקום, לאחר טענות על הצקות מצד תלמידים. בתיעוד מבית הספר נראה אביה כשהוא תוקף ומתעמת עם חלק מהתלמידים. התלמידים שנחבלו הגיעו לחדר המיון בבית החולים שיבא בתל השומר.

התלמיד שהותקף על ידי ההורה סיפר לוואלה! כי התקרית קרתה בעקבות פוסט בפייסבוק שפרסמה אמא של אחת הילדות. "יש אצלנו מנהג שבפאטיו של בית הספר ילדים בכיתה י' לא יכולים לשבת, זה היררכיה. הייתה תקרית שבנות היו בפאטיו ואמרו להן לא לשבת שם, ובאותו זמן אני בכלל הייתי בבית קפה עם חברים. אחרי הפוסט של האמא היא הגיעה לבית ספר, צילמה אותי ושלחה לגרוש שלה".

לדבריו, האב הגיע לבית הספר יחד עם בנו והתעמת איתו ועם חבריו. "הוא בא בהפסקה, חיפש אותי והוריד לי מכות כי חשב שאני עומד מאחורי זה, למרות שבכלל לא הייתי קשור. בן אדם בן 47 והבן שלו שסיים תיכון שנה שעברה, אח של הילדה, הרביצו לי ולחברים שלי. הוא הצמיד לי את היד ואיים להרוג אותי. אמרתי לו שלא יגע בי והוא אמר מה זה אל תיגע בי, חנק אותי, העיף אותי אחורה והוריד לי אגרוף ללסת. הבן שלו נתן לי בעיטה. הם הפילו חבר שלי שניסה לעזור ולהפריד ונתנו לו בעיטות על הרצפה".

תיכון בן צבי, קריית אונו. מתוך גוגל מפות, אתר רשמי
תיכון בן צבי, קריית אונו/אתר רשמי, מתוך גוגל מפות

בפוסט שפרסמה האם בקבוצת פייסבוק בעיר נכתב כי "יש כנראה 'כנופיה' בתיכון של שכבת י"ב שטוענת ומאיימת כי תלמידי כיתות י' לא יכולים לשבת בפטיו של בית הספר ואף הגיעו למצב שדחפו, קיללו והגרוע מכל העלו תמונות של הבנות ברשתות החברתיות ואיימו עליהן כי מי שיהיה בפטיו יצטרך לשאת בתוצאות ??????? לא צריכה לספר לכם באיזו מהירות ולאיזה קבוצות הגיעו התמונות וההודעות לבנות שהביכו וצחקו עליהן, בתור בוגרת תיכון בן צבי בחיים לא הייתה שום מסורת שלא יושבים בפטיו ובטח לא הייתה אלימות!!!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"לא משנה מה הטענות - לא ייתכן שהורים יקחו את החוק לידיים"

ראש העיר קריית אונו ישראל גל אמר לוואלה! כי "היום התקיים אירוע חמור בבית הספר תיכון בן צבי בעיר שלנו, לאחר שאחד ההורים נכנס לבית הספר, התעמת עם תלמידים ואף ניסה לתקוף אותם. חשוב לי להדגיש, שלא נסבול שום השגת גבול ובריונות ושיש לנו אפס סובלנות לאלימות מכל סוג. מיד כששמעתי על המקרה הוריתי לכל הגורמים לטפל בנושא במלוא החריפות. לא ייתכן שהורים ייקחו את החוק לידיים ויפגעו בתלמידים בשטח בית הספר. זה לא משנה בכלל מה הטענות כלפי התלמידים. לגביהן, יש לנו צוות בבית ספר שניתן לפנות אליו בכל מצב לפתרון בעיות מכל סוג. אני מבקש לגבות את הצוות הנפלא של בית הספר ואת המנהלת המקצועית, ואנו נעניק להם כל סיוע שיידרש. הנושא נמצא כעת בטיפול המשטרה ונדרוש מהמשטרה סיוע וטיפול רציני ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully