וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ושני פצועים קשה בהתנגשות בין כבאית לרכב פרטי בשומרון

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 11:15

עודד הגר, חייל בן 18 מההתנחלות יקיר, נפצע אנוש בתאונה בכביש 505 ומת מפצעיו בבית החולים. שני נוסעים נוספים נפצעו קשה. לפי החשד, הכבאית חצתה את הצומת באור אדום. "סך הכול רצה לצאת לבלות עם חברים"

3 בני אדם נפצעו אנוש וקשה בתאונת דרכים ביהודה ושומרון/לפי סעיף 27 לחוק זכויות יוצרים

נער בן 18 נהרג ושני צעירים נוספים נפצעו קשה הלילה (ראשון) בהתנגשות בין כבאית לרכב פרטי בכביש 505, סמוך לצומת גיתי אבישר שביהודה ושומרון. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק טיפול רפואי לפצועים ופינה אותם לבית החולים בלינסון שבפתח תקווה. לפי החשד הכבאית חצתה באור אדום את הצומת - מה שהוביל להתנגשות הקטלנית.

הדיווח על המקרה התקבל סמוך ל-3:30 במוקד של מד"א. חובשים ופראמדיקים הוזעקו למקום וביצעו פעולות החייאה בעודד הגר, חייל מההתנחלות יקיר. הוא פונה לבית החולים כשהוא במצב אנוש ולא יציב - שם בהמשך נקבע מותו. המשטרה הוזעקה אף היא לזירה ובוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

שלושה בני אדם נפצעו אנוש וקשה בתאונת דרכים ליד אריאל. 4 בספטמבר 2022. מד"א
תאונת דרכים בין רכב למשאית סמוך לאריאל/מד"א

פאראמדיק מד"א תומר פיין שהגיע למקום אמר כי מדובר בתאונה קטלנית. "ראינו רכב פרטי מעוך שבו נסעו שלושה צעירים, אחד מהם נלכד ברכב, הם היו מחוסרי הכרה וסבלו מחבלה רב מערכתית", סיפר. "בסיוע כוח רפואי של צה"ל הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, אחד הפצועים איבד דופק ונשימה והוא פונה תוך פעולות החייאה, שניים מהפצועים פינינו במצב קשה כשהם מורדמים ומונשמים. נהג הכבאית טופל במקום ולא נזקק לפינוי".

"הלב נחמץ"

ביישוב מגוריו של הגר אמרו כי הוא היה הצעיר מבין שישה אחים, ורק לפני שבוע הוא התגייס, לחיל הלוגיסטיקה. הוא תואר כספורטאי מצטיין בכדורגל ובטניס, אוהד שרוף של מכבי חיפה ובן לאחת המשפחות הוותיקות ביקיר.

"הלב נחמץ עם לכתו של צעיר, בן השומרון, חייל שרק התגייס, שבסך הכול רצה לצאת לבלות עם חברים לפני החזרה לבסיס ולא ישוב עוד", ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully