וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעות: רוכב אופנוע נהרג ליד עתלית, פצוע קשה מפגיעת הרכבת הקלה בירושלים

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 12:50

הולך רגל כבן 45 במצב קשה ולא יציב לאחר שנפגע מהרכבת הקלה ברחוב יפו בי-ם, סמוך לשוק מחנה יהודה. הוא פונה לבי"ח שערי צדק בעיר כשהוא מורדם ומונשם. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות התאונה. מוקדם יותר 18 בני אדם נפצעו קל בתאונת דרכים בין משאית לגרר סמוך לחדרה

תאונת אופנוע בכביש החוף, סמוך לעתלית. 2 בספטמבר 2022/מד"א

רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו נהרג הלילה (שישי) לאחר שהחליק בכביש החוף סמוך לעתלית. פראמדיקים וחובשים של מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו בזירה, לאחר שנמצא מחוסר הכרה וללא סימני חיים.

פראמדיק מד"א אלי כתב שהגיע לזירה סיפר כי רוכב האופנוע שכב בנתיב הימני במרחק גדול מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה ופציעות קשות בגפיים. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו", אמר.

טל ליאון, מתנדב זק"א צפון, שהוזעק למקום סיפר כי "מדובר ברוכב אופנוע צעיר כבן 25 שכלל הנראה איבד שליטה. כשהגענו למקום ראינו את הרוכב שכוב על הכביש במרחק מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, עוצמת הפגיעה היתה קשה וקטלנית - פראמדיק מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום. מתנדבי זק"א צפון טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

תאונת אופנוע בכביש החוף, סמוך לעתלית. 2 בספטמבר 2022. מד"א
מותו של הרוכב נקבע בזירה. זירת תאונת האופנוע בכביש החוף, הלילה/מד"א

שעות ספורות לאחר מכן, הולך רגל כבן 45 נפצע קשה לאחר שנפגע מהרכבת הקלה ברחוב יפו בירושלים, סמוך לשוק מחנה יהודה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים שערי צדק בעיר כשהוא מורדם ומונשם. המשטרה הוזעקה גם היא לזירה והחלה בבדיקת נסיבת התאונה. בשלב זה הופסקה תנועת הרכבת הקלה באזור.

חובש בכיר במד"א ניר בוזגלו שהוזעק למקום סיפר כי ראה את הגבר שוכב על המדרכה סמוך לרכבת, מעורפל הכרה. "הוא סבל מחבלה רב מערכתית", אמר. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

עוד בוואלה!

נהגת נפלה עם רכבה לתוך גן שעשועים; מצבה בינוני

לכתבה המלאה
הולך רגל בן 45 נפצע קשה מפגיעת הרכבת הקלה בירושלים. ניידת אמבולס על מסילות הרכבת. 2 בספטמבר 2022. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
מצבו אינו יציב. זירת התאונה בירושלים, היום/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

לקראת הצהריים, דווח על תאונת דרכים בדרך פרויד בחיפה. כונני ארגון הצלה ומד"א העניקו טיפול רפואי לארבעה גברים שנפצעו קל. הפ פונו להמשך טיפול בבתי החולים רמב"ם וכרמל בעיר.

חובש ביחידת האופנועים של הצלה מוישי שיינפלד סיפר: "כשהגעתי למקום הכווינו אותי לוואדי בשולי הכביש, שם ראיתי שני רכבים שהתדרדו לתחתית הוואדי לאחר שהתנגשו. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א ובסיוע של לוחמי האש, חילצנו והענקנו טיפול רפואי ראשוני לארבעה גברים שנפצעו במצב קל".

18 פצועים בתאונת דרכים בין אוטובוס למשאית  בכביש 6 סמוך למחלף באקה לדרום. 2 בספטמבר 2022. ללא, אתר רשמי
18 בני אדם נפצעו קל. זירת התאונה בכביש 6/אתר רשמי, ללא
18 פצועים בתאונת דרכים בין אוטובוס למשאית  בכביש 6 סמוך למחלף באקה לדרום. 2 בספטמבר 2022. ללא, אתר רשמי
נהג האוטובוס זומן לחקירה. זירת התאונה בכביש 6/אתר רשמי, ללא

בבוקר, 18 בני אדם נפצעו קל בתאונת דרכים בין משאית גרר לאוטובוס בכביש 6 סמוך למחלף באקה לדרום. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק להם טיפול רפואי ראשוני ופינה תשעה מהם לבתי החולים הלל יפה שבחדרה ולניאדו שבנתניה. תשעה פצועים נוספים פונו עצמאית לבתי החולים.

מחקירה ראשונית עולה כי נהג האוטובוס, תושב מג'ד אל כרום כבן 40, נכנס באחורי רכב גרר שסטה ימינה, פגע במעקה בטיחות והתהפך. הוא זומן לחקירה ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully