וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית התנגשה בכניסה לתחנת הרכבת השלום בתל אביב

עודכן לאחרונה: 3.9.2022 / 22:53

נהגת המכונית, אישה כבת 73, איבדה את השליטה על רכבה והתנגשה בדלת הזכוכית של התחנה. הנהגת נפצעה קל ופונתה לבית החולים איכילוב. אין נפגעים נוספים, למרות שהתחנה היתה פעילה, שכן תנועת הנוסעים במוצאי שבת דלילה

מכונית שהתנגשה בכניסה לתחנת רכבת תל אביב השלום. דוברות מד"א, אתר רשמי
נסיבות המקרה נבדקות. המכונית שהתנגשה בדלת הזכוכית של תחנת הרכבת/אתר רשמי, דוברות מד"א

מכונית התנגשה הערב (שבת) בכניסה לתחנת הרכבת תל אביב-השלום. נהגת המכונית, אישה כבת 73, איבדה את השליטה ברכב והתנגשה בדלת הזכוכית של התחנה. ממגן דוד אדום נמסר כי הנהגת פונתה לבית החולים איכילוב במצב קל עם חבלה בגפיים. מלבד הנהגת אין נפגעים אחרים. בזמן התאונה תחנת הרכבת היתה פעילה, אבל תנועת הנוסעים היתה דלילה, שכן מדובר במוצאי שבת.

שוטרי תחנת לב תל אביב ובוחני תנועה הגיעו למקום והם בודקים את נסיבות המקרה. חובש רפואת החירום במד"א סאלח זהראן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהתנגש בוויטרינת התחנה וזכוכיות רבות מפוזרות על המדרכה. נהגת הרכב התהלכה בסמוך כשהיא בהכרה וסובלת מחבלות ביד. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה יציב".

רכב שהתנגש בכניסה לתחנת תל אביב השלום של הרכבת. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת ההתנגשות, 3 בספטמבר 2022/אתר רשמי, דוברות המשטרה

ביום רביעי נפלה נהגת עם רכבה לתוך גן שעשועים באשדוד ונפצעה בינוני. התאונה אירעה בשעות הצהריים, בחניית בניין מגודרת, מעל גן שעשועים ברחוב החובלים בעיר, סמוך לביתה. סיבת התאונה אינה ברורה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום, העניקו לנהגת טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים אסותא בעיר כשהיא במצב בינוני, עם חבלת ראש.

אמש נהרג רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו, לאחר שהחליק בכביש החוף סמוך לעתלית. פראמדיקים וחובשים של מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו בזירה, לאחר שנמצא מחוסר הכרה וללא סימני חיים.
פראמדיק מד"א אלי כתב שהגיע לזירה סיפר כי רוכב האופנוע שכב בנתיב הימני במרחק גדול מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה ופציעות קשות בגפיים. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו", אמר.

טל ליאון, מתנדב זק"א צפון, שהוזעק למקום סיפר כי "מדובר ברוכב אופנוע צעיר כבן 25 שכלל הנראה איבד שליטה. כשהגענו למקום ראינו את הרוכב שכוב על הכביש במרחק מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, עוצמת הפגיעה היתה קשה וקטלנית - פראמדיק מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום. מתנדבי זק"א צפון טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

כעבור כמה שעות, הולך רגל כבן 45 נפצע קשה לאחר שנפגע מהרכבת הקלה ברחוב יפו בירושלים, סמוך לשוק מחנה יהודה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים שערי צדק בעיר כשהוא מורדם ומונשם. המשטרה הוזעקה גם היא לזירה והחלה בבדיקת נסיבת התאונה. בשלב זה הופסקה תנועת הרכבת הקלה באזור.

חובש בכיר במד"א ניר בוזגלו שהוזעק למקום סיפר כי ראה את הגבר שוכב על המדרכה סמוך לרכבת, מעורפל הכרה. "הוא סבל מחבלה רב מערכתית", אמר. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully