וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ מכוניות לא חוקי בשומרון: עשרות נהגים התפרעו, 6 כלי רכב הורדו מהכביש

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 12:14

כוחות משטרה וצה"ל הוזעקו לאזור התעשייה ברקן בעקבות דיווחים על עבירות תנועה ויידוי אבנים לעבר כלי רכב ישראליים שנסעו סמוך לתחנת הדלק תן באזור תעשייה ברקן. שני חשודים במעורבות באירוע נעצרו וכן נרשמו דוחות. "סיכנו את משתמשי הדרך"

"מירוץ מכוניות" לא חוקי בכביש 5 שבשומרון/צילום TPS, מתוך רשתות חברתיות ומועצה אזורית שומרון

שישה כלי רכב הורדו הבוקר (שישי) מהכביש לאחר שעל פי החשד השתתפו במרוץ מכוניות לא חוקי בכביש 5, סמוך לתחנת הדלק תן באזור תעשייה ברקן שבשומרון. שני חשודים במעורבות באירוע נעצרו והמשטרה רשמה שבעה דוחות תנועה לנהגים המעורבים וכן תשעה דוחות בגין הקמת רעש ואיכות הסביבה.

הדיווחים על האירוע התקבלו הלילה במוקד 100 של המשטרה. שוטרים וכן כוחות צה"ל הוזעקו למקום ותפסו כמה פלסטינים וישראלים הנוהגים בכלי רכב בצורה המסכנת את משתמשי הדרך. מהמשטרה נמסר כי "הכוחות ביצעו אכיפה אינטנסיבית כנגד אותם נהגים שנתפסו".

מירוץ מכוניות לא חוקי בכביש 5 שבשומרון. 2 בספטמבר 2022. TPS
"היוו סכנה למשתמשי הדרך". מעצר הנהגים התפרעים, הלילה/TPS

לפי מוקד הביטחון של מועצת שומרון, בהתפרעות השתתפו יותר ממאה כלי רכב. הנהגים חסמו כלי רכב ישראליים תוך "צעקות לאומניות" - והעלו לרשת החברתית "טיקטוק". עוד נמסר כי חלקם השליכו אבנים ממחלף ברקן על כלי רכב שנסעו בכביש 5, וירו זיקוק לעבר רכב של תושבת.

"ראש המועצה שעבר במקום וכן קב"ט מרכז השומרון שנכח באירוע הבריחו מהמקום את המתפרעים - עד להגעת כוחות גדולים של צבא ומשטרה בפיקוד מח"ט אפרים" נמסר מהמוקד. "במקום היו עשרות מעוכבים ושני עצורים שנמצאו בטלפונים שלהם תמונות עם נשק".

עוד בוואלה!

מפקד חטיבת שומרון השתתף באירוע אזרחי ללא אישור - וזומן לשיחת הבהרה

לכתבה המלאה
מירוץ מכוניות לא חוקי בכביש 5 שבשומרון. 2 בספטמבר 2022. TPS
חולקו דוחות. מעצר הנהגים התפרעים, הלילה/TPS

יוסי דגן ראש מועצת שומרון אמר: "השומרון לא יהיה המזרח הפרוע. אנחנו אזרחים כמו כל אזור אחר ולא ניתן לאף אחד לסכן את חיי התושבים כאן. אני מודה למח"ט אפרים, מפקד מרחב שומרון ולכל הכוחות הגדולים שהגיעו של צבא מג"ב ומשטרה שטיפלו בחומרה בנושא. אנחנו נעמוד על כך ונחיה כאן תמיד בביטחון ובראש מורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully