וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה "רק" כמעט: סיפורן של שתי נשים שהותקפו על ידי בני זוגן לשעבר

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 15:52

לעיתים הקורבנות "ניצלות" מרצח, אך הסבל לא פוסח עליהן. כך לדוגמה, ל' הותקפה על ידי בן זוגה לשעבר בחניון הבניין שבו היא גרה. היא נפצעה ופונתה לבית חולים. במקרה אחר גבר הגיע למקום עבודתה של פרודתו, תקף וקילל אותה, והתיז עליה תרסיס נגד ג'וקים

בווידאו: הקלטת השיחה של ילנה גרינברג/מערכת וואלה!

נראה שמדי שבוע שומעים על האישה נוספת שנרצחה, ובמקביל יש את אלו "שניצלות", אך הסבל לא פוסח עליהן. רק אתמול (רביעי) הוגש בידי משטרת נתניה כתב אישום נגד תושב העיר לאחר שתקף את פרודתו, ל', שנפגעה ונאלצה להתפנות לבית חולים. המקרה אירע כשל' שבה לביתה ונכנסה לחניון הבניין, שם חיכה לה הפרוד שיכור, ונכנס מיד אחריה.

האחיינית של ל', שגרה בבניין סמוך, הבחינה בגבר נכנס אחריה, התקשרה אליה והזהירה אותה. הפרוד חסם את רכבה של ל', פתח את הדלת, סטר לה, נתן לה אגרוף בפנים, הפיל אותה לרצפה ובעט בה. היא ניסתה לברוח למעלית, אך הוא תפס אותה ואיים עליה בסכין. ל' התחננה בפניו שלא יהרוג אותה, והוא השיב כי "אף אחד לא יציל אותך. את הולכת עם ערבי. אף אחד לא יציל אותך עכשיו. זהו". בהמשך הגיעה האחיינית לחניון, והנאשם חדל ממעשיו.

ילנה גרנברג. מתוך פייסבוק, צילום מסך
ילנה גרנברג, על פי החשד נרצחה על ידי בן זוגה/צילום מסך, מתוך פייסבוק

מקרה נוסף של אלימות, גם הוא נחקר תחילה במשטרת נתניה, היה של גבר כלפי פרודתו אירע השבוע. אתמול התקיים דיון הארכת מעצר בבית משפט השלום פתח תקווה, שם הסביר נציג המשטרה כי הזוג נפרד לפני כחודש. המתלוננת סיפרה כי החשוד הגיע למקום עבודתה, תקף וקילל אותה, והתיז עליה תרסיס נגד ג'וקים. החשוד הודה במעשיו. השופט החליט לשחררו בתנאים מגבילים - צו הרחקה מהמתלוננת וממקום עבודתה.

בשבוע שעבר נמצאה ילנה גרנברג, צעירה בשנות ה-20 לחייה, ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על ידי עובר אורח בשדה סמוך לרחובות. זאת, לאחר שעל פי החשד, נרצחה על ידי חברה, ג'ייסון בלייז. צוות רפואה שהגיעו לזירה נאלץ לקבוע את מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully