וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה זה שנתיים: מחירי החלב בפיקוח עולים בכ-5%

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 17:55

זוהי פעימת ההתייקרות הראשונה מתוך שתיים, כשהשנייה תתקיים בנובמבר 2023, אז החלב יתייקר ב-1.59%. מחיר מוצרי החלב לא ישתנה עד מאי 2023. ההתייקרות תיעשה בהתאם להסכם שנחתם בתחילת השבוע במטרה למנוע את התייקרותם של מוצרי החלב המפוקחים בשיעור של כ-14%

מחירי חלב מעודכנים 0822. ללא, מערכת וואלה!
מחירי החלב המעודכנים/מערכת וואלה!, ללא

מחירי החלב יעלו באופן מידי ב-4.9% - כך הודיע היום (חמישי) משרד החקלאות. זוהי פעימת ההתייקרות הראשונה מתוך שתיים, כשהשנייה תתקיים בנובמבר 2023, אז החלב יתייקר ב-1.59%. מחיר מוצרי החלב לא ישתנה עד מאי 2023. זוהי הפעם הראשונה שהחלב מתייקר מאז מרץ 2019, אז המחירים עלו בכ-3.4%.

במשרד החקלאות הדגישו כי המליצו לשרים להפחית את מחיר המטרה בכ-2.15 אגורות בארבעת הרבעונים הבאים, כדי להקנות יציבות מחירים בענף ולמתן את העלייה החדה. אולם, הדבר תלוי בתיקון חקיקה, שיש לבצע בכנסת הבאה.

ההתייקרות תיעשה בהתאם להסכם שנחתם בתחילת השבוע במטרה למנוע את התייקרותם של מוצרי החלב המפוקחים בשיעור של כ-14%. לאחר כחודשיים של משא ומתן אינטנסיבי בין מועצת החלב וארגון יצרני החלב למשרד החקלאות והאוצר, שהתעכב בשל פיזור הכנסת והשלכות משפטיות של המהלך, הגיעו הצדדים להסכמה על התייקרות מינימלית של 4.9% במחירם של מוצרי החלב המפוקחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully