וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות, אבל כואב: מוצרי החלב המפוקחים יתייקרו ב-5%

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 8:33

דירקטוריון מועצת החלב אישר היום כי מוצרי החלב המפוקחים יתייקרו ב-4.9% במקום 14%. ההקפאה תהיה בתוקף עד לחודש מאי הקרוב - ואז יתייקרו המחירירם באמצעות מנגנון אוטומטי. מהם המחירים החדשים - והאם השרים הממונים יחתמו על המתווה, בלי להתלות אותו בביטול מכסים?

מחירי חלב מעודכנים 0822. ללא, מערכת וואלה!
מחירי החלב החדשים, פחות אבל כואב/מערכת וואלה!, ללא

דירקטוריון מועצת החלב אישר היום, א', את ההסכם שימנע את התייקורתם של מוצרי החלב המפוקחים בשיעור ניכר של כ-14%, תוצאה מהתייקרות התשומות בעולם. לאחר כחודשיים של משא ומתן אינטנסיבי בין מועצת החלב וארגון יצרני החלב למשרד החקלאות והאוצר, אשר התעכב בשל פיזור הכנסת והשלכות משפטיות של המהלך, הגיעו הצדדים להסכמה על התייקרות מינימלית של 4.9% במחירם של מוצרי החלב המפוקחים.

מנכ"ל מועצת החלב, איציק שניידר מברך על ההסכם/מועצת החלב

מנכ"ל מועצת החלב, איציק שניידר: "ענף החלב מוכיח כל פעם מחדש שיש על מי לסמוך. לאחר שאך לפני שבועיים מצאו עצמם רפתנים בישובי עוטף עזה ועובדים בענף, עובדים תחת אש כדי להמשיך לספק חלב לאזרחי ישראל, גם כאשר מדובר בסוגיות כלכליות יודע הענף להכנס תחת האלונקה. ייצור מקומי של מוצרי חלב הוא קריטי למען ביטחון המזון של ישראל ועל הממשלה לפעול לחיזוקו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שר האוצר אביגדור ליברמן, שר החקלאות, עודד פורר, במסע"ת רפורמה שתעקוף את הלובי החקלאי. ראובן קסטרו
שר האוצר ושר החקלאות. האם ההסכמות הן על דעתם או שהם יידרשו ביטול מכסים כתנאי ליישום המתווה החדש?/ראובן קסטרו

השרים יישרו קו?

למרות הכל, יתכן שהשמחה הייתה מעט מוקדמת: שרי האוצר והחקלאות, אביגדור ליברמן ועודד פורר, לא ימהרו לחתום על ההסכמות. בסביבתם של השניים טוענים כי אלה לא יאושרו בטרם ייחתמו הבנות לגבי ביטול מכסי יבוא, כך שהצרכן הישראלי אולי ישלם יותר על מוצרי חלב מתוצרת הארץ, אבל במקביל יוכל להינות מייבוא של מוצרי חלב ללא מכסי מגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully