וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובא למנוחות אייל חדד, הישראלי שנרצח בצרפת: "בטוחים שהמניע הוא אנטישמיות"

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 20:13

החשוד ברצח של חדד הוא שותפו לדירה, שלפי החשד הלם בו בגרזן ואז קבר אותו באדמה. במשפחתו של חדד טוענים שהרקע לכך הוא אנטישמיות, ומציינים שהחשוד הודה שעשה זאת בגלל שחדד יהודי. נציגי הקהילה היהודית בצרפת שהגיעו להלוויה: "זה היה רצח ברברי, באנו להגיד 'עד כאן'"

בווידאו: הלוויתו של של אייל חדד היהודי שנרצח בצרפת/מערכת וואלה!

אייל חדד, שנרצח לפני כשבועיים בצרפת, הובא היום (חמישי) למנוחות בבית העלמין בבאר שבע, בנוכחות של עשרות חברים, בני משפחה ונציגים מהקהילה בצרפת. במשפחתו של חדד טוענים כי הרקע לרצח הוא אנטישמיות. לפי החשד, חדד נרצח על ידי שותפו לדירה, מוחמד דרידי, שאמר בחקירתו כי השתמש בגרזן כדי להרוג את חדד "בגלל שהוא יהודי".

"אח שלי היה בן אדם טוב, תמיד היה בקשר איתי", סיפר אליאור חדד, אחיו של אייל, שמתגורר גם הוא בצרפת. "לפני הרצח הוא דיבר איתי כרגיל, ואז במוצאי שבת אימא שלי התקשרה אלי ואמרה לי הוא לא עונה. היא אמרה לי ללכת לבית שלו". לדבריו, הוא חיפש אחר אחיו גם בבית החולים, אך לא מצא אותו. "אני חושב שרצחו אותו בגלל שהוא יהודי. הרוצח דקר אותו מספר פעמים, ואחר כך הוא קבר אותו באדמה. אני לא יודע איך אפשר לחיות עכשיו".

מיכאל סבג, אחיינו של אייל, אמר כי במשפחתו בטוחים כי מדובר במניע אנטישמי. "זה מה שאמר הרוצח, שהוא רצח בגלל שאייל הוא יהודי. זה לא יעבור בשתיקה", אמר.

מוחמד דרידי, הרג את איל חדד בצרפת על רקע אנטישמי. טוויטר, צילום מסך
החשוד ברצח מוחמד דרידי, שותפו לדירה של אייל חדד/צילום מסך, טוויטר

"באנו להשתתף בצערכם, זאת טרגדיה נוראית", אמר בהלוויה צבי עמר, נציג הקהילות בצרפת. "אנחנו מרגישים את הכאב, כל ישראל ערבים זה לזה, והקהילה היהודים מושיטה את ידה לשלום". הוא התייחס לרצח שנעשה לפי החשד מאנטישמיות, ואמר: "אנחנו נגן על עצמנו, לא ניתן לרוצחים לפגוע בנו. אנחנו נותנים למשטרה לעשות את עבודתה, ואנחנו רוצים שהאמת תצא לאור. זה היה רצח ברברי ואכזרי, ובאנו להגיד עד כאן" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully