וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחילתה של שנת הלימודים תשפ"ג והתמוטטות בית המלון היוקרתי בפקיסטן | וואלה תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 15:21

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: וואלה תיקתקנו!/מערכת וואלה!

שנת הלימודים תשפ"ג יצאה לדרך. כמעט 2.5 מיליון תלמידים נרגשים נכנסו לכיתות, בהם 177 אלף שעשו זאת בפעם הראשונה כשעלו לכיתה א'. במקביל, ל-136 אלף תלמידים שמתחילים את כיתה י"ב, זו תהיה השנה האחרונה בבית הספר.

האם אמבר הרד תעבור לגור בישראל? בחו"ל מדווחים שהשחקנית, שחייבת מיליוני דולרים לגרוש שלה ג'וני דפ, שוקלת לעבור לגור בישראל ולהתגייר. כזכור, בתחילת החודש הרד ביקרה בארץ ובילתה בתל אביב. טוב תכלס אין כמו ישראל

בעקבות השיטפונות הכבדים בפקיסטן בית מלון יוקרתי תועד נסחף ומתמוטט. למזלם של הנופשים, הם הספיקו להתפנות לפני האסון. השיטפונות הם תוצאה של גשמים קיצוניים והמסת קרחונים שגרמו להרס חסר תקדים. בפקיסטן אומרים שמדובר באסון אקלימי וכשליש מהמדינה עלולה להיות מתחת למים. עד כה כ-33 מיליון בני אדם ניזוקו מהתוצאות ההרסניות של מזג האויר.

טבעת "צפה" אדירה שתקיף את בורג' ח'ליפה - גורד השחקים הגבוה בעולם, תציע קונספט מגורים ומסחר ייחודי. המבנה המרשים יהיה בעל היקף של יותר מ-3,000 מטרים וייתמך באמצעות חמישה עמודים אדירים. לא נותר אלא להמתין ולצפות בפלא העתידי, שישתרע מעל שטח של שלושה קילומטרים.

וואלה! תיקתקנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully