וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעילות בשכם: בתום שעות של חילופי אש, המבוקשים הסגירו עצמם

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 11:19

כוח של ימ"מ ושל חטיבת הצנחנים כיתר בית של מבוקש שהיה אחראי על פיגועי ירי, ושיגר לעברו טילי נ"ט. האירוע מגיע שעות אחרי פיגוע ירי בקבר יוסף בעיר, שבו נפצעו שני מתפללים שנכנסו ללא תיאום עם צה"ל

בווידאו: 2 מבוקשים שהתצברו בשכם הסגירו את עצמם/יוסף מזרחי/TPS וטוויטר

כוחות הביטחון עצרו הבוקר (שלישי) שני מבוקשים פלסטינים שחשודים בביצוע פיגוע הירי בשבי שומרון ביום שישי האחרון. שני המבוקשים, נביל צואלחי ונהאד עוויס, הועברו לחקירת שב"כ.

מעצרם בוצע לאחר שהסגירו עצמם בתום חילופי אש שנמשכו שעות. בין היתר, הכוחות שיגרו אל הבית טילי נ"ט. בסריקות שביצעו לוחמי הימ"מ לאחר ששני המבוקשים יצאו מהבית, נתפסו רובה M-16, אקדח, תחמושת, מטעני צינור ורימונים.

שני המבוקשים שהתבצרו בשכם מסגירים עצמם לכוחות הביטחון. 30 באוגוסט 2022. מתוך טוויטר, אתר רשמי
המבוקשים מסגירים עצמם, היום/אתר רשמי, מתוך טוויטר
נתפסו רובה M-16, אקדח, תחמושת, מטעני צינור ורימונים. 30 לאוגוסט 2022

שני המבוקשים, נביל צואלחי ונהאד עוויס אשר חשודים כמי שביצעו את פיגוע הירי בשבי שומרון ביום שישי האחרון הועברו לחקירת שב"כ.. דוברות משטרת ישראל
הרובה שנתפס בפעילות כוחות הביטחון, היום/דוברות משטרת ישראל
נתפסו רובה M-16, אקדח, תחמושת, מטעני צינור ורימונים. 30 לאוגוסט 2022

שני המבוקשים, נביל צואלחי ונהאד עוויס אשר חשודים כמי שביצעו את פיגוע הירי בשבי שומרון ביום שישי האחרון הועברו לחקירת שב"כ.. דוברות משטרת ישראל
האקדח שנתפס בפעילות כוחות הביטחון, היום/דוברות משטרת ישראל

העימותים הגיעו שעות אחרי פיגוע ירי בקבר יוסף בעיר, שבו נפצעו שני מתפללים שנכנסו למתחם ללא תיאום עם צה"ל. אחד המתפללים נפצע באורח בינוני-קשה, והשני באורח קל. הם נכנסו יחד עם שלושה מתפללים נוספים למתחם ללא אישור, וחולצו על ידי כוחות צה"ל שהוזעקו למקום.

החמישה התחבאו במרחק של כשני רחובות מהמתחם בהמתנה לחילוץ, לאחר שנאלצו לנטוש את רכבם הפרטי שעלה בלהבות בעקבות הירי. כוחות הביטחון העבירו אותם למחסום שנמצא צפונית לשכם - ומשם הפצועים פונו לבית החולים במסוק ובאמבולנס. זהות היורה, או היורים, עוד לא ידועה.

כוח צבאי בכניסה לשכם, 30 באוגוסט 2022. יוסף מזרחי, TPS
כוחות צה"ל בשכם, הבוקר/TPS, יוסף מזרחי

ראש מועצת שומרון יוסי דגן קרא למתפללים המגיעים לקבר יוסף להיכנס למתחם רק בתיאום עם צה"ל. "לצערנו כל כניסה לא מתואמת היא סכנת נפשות", אמר. "אני קורא לצה"ל לשים ידיו על המחבלים ולמגר את קיני הרוצחים בשכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully