וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלם הפינגווין של דרור? בביה"ס של בן ה-7 שנהרג בברצלונה מחפשים אחר הבובה שאבדו עקבותיה

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 22:33

יו"ר הנהגת ההורים בבית ספרו של דרור סמדג'ה, בן ה-7 שנהרג בנפילה מחלון, ביקשה את עזרת הציבור באיתור בובת הפינגווין שהונחה על קברו של דרור בתוך תיבת זכוכית ונעלמה. "דרור היה מחובר אליה מלידתו", כתבה בהודעה. "בטוחה שאתם מבינים מה ערכה עבור המשפחה"

הבובה שנעלמה לאחר שהונחה על קברו של הילד דרור סמדג'ה בן ה-7, שנהרג בנפילה מגובה בברצלונה. אוגוסט 2022. ., באדיבות המשפחה
הפינגווין שהונח על קברו של דרור/באדיבות המשפחה, .

ההורים בבית ספרו של דרור סמדג'ה בן ה-7 שנהרג לפני קרוב לחודשיים בנפילה מחלון בברצלונה, טוענים שבובת הפנגווין שהונחה על קברו נעלמה. בהודעה שפרסמה מורן דריי, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר "יחדיו", המוסד שבו למד דרור נאמר: "לפני שבועיים וחצי לערך התקיימה גילוי המצבה בבית העלמין החדש. בה הנחנו על המצבה בובת פינגווין שדרור ז"ל היה מאוד מחובר אליה מלידתו. את הבובה דאגנו להכניס לזכוכית מחוסמת עבה במיוחד על מנת לשמור עליה". אלא שלדבריה "לתדהמתנו לפני שבוע גילינו שהבובה נעלמה מהקבר".

מורן פנתה לציבור בבקשה: "אנא מכם, אם מישהו נתקל בבובה, בבית העלמין או בכל מקום אחר, עדכנו אותי בבקשה. בטוחה שאתם מבינים מה הערך של הבובה עבור המשפחה". היא צרפה להודעתה תמונה של הבובה בתיבת הזכוכית על הקבר.

דרור סמדג'ה, ההרוג בן ה- 7 מהתאונה בברצלונה. באדיבות המשפחה
"שמע ילדים משחקים כדורגל ורצה לצפות בהם מקרוב". דרור סמדג'ה ז"ל/באדיבות המשפחה

ההודעה

פוסט שנכתב למציאת הבובה שהנוחה על קברו של הילד דרור סמדג'ה בן ה-7 שנהרג בנפילה מגובה בברצלונה. אוגוסט 2022. ., צילום מסך
ההודעה שפרסמה מורן דריי, יו"ר הנהגת ההורים בבית ספרו של דרור סמדג'ה ז"ל/צילום מסך, .

דרור סמדג'ה ביקר עם משפחתו בברצלונה כאשר התרחש האירוע הטראגי. משפחתו סיפרה לאחר מכן: "בבוקר הראשון של הביקור בברצלונה, בזמן בו התארגנו לארוחת הבוקר, דרור שלנו שמע ילדים משחקים כדורגל בחוץ ורצה לצפות בהם מקרוב. בשנייה ארורה אחת הוא נפל אל מותו כאשר נשען על החלון".

דרור הותיר אחריו זוג הורים, יפעת וחגי, ושתי אחיות בנות תשע ושלוש וחצי. "דרור היה ילד קסם, פיקח וחברותי ושופע חיוכים, טוב לב ורגיש לזולת", נמסר. "אהב מאוד בעלי חיים, לפתור חידות בחשבון ולטייל בטבע עם משפחתו. הוא אהד את קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע וזכה להיות עם אביו בניצחון הקבוצה בגמר גביע המדינה האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully