וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודש: הזוכה ב-1.34 מיליארד דולר בלוטו לא הגיע לקבל את הפרס

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 12:11

בתעשיית הלוטו אומרים כי אין זה נדיר שעובר זמן מה מהרגע שבו מוכרזים המספרים ועד שהזוכה מגיע לקבל את זכייתו: "כשמדובר בפרס כה גדול, זה לא נדיר שהזוכה לא תובע את הפרס מיד, בזמן שהוא מתייעץ עם מומחים משפטיים ופיננסיים"

כמעט חודש לאחר הגרלת הלוטו של "מגה מיליונס" בסך 1.34 מיליארד דולר, ובר המזל שרכש את הכרטיס הזוכה עדיין לא הגיע לתבוע את כספו. בתעשיית הלוטו אומרים כי אין זה נדיר שעובר זמן מה מהרגע שבו מוכרזים המספרים ועד שהזוכה מגיע לקבל את זכייתו. "כשמדובר בפרס כה גדול, זה לא נדיר שהזוכה לא תובע את הפרס מיד, בזמן שהוא בוודאי מתייעץ עם מומחים משפטיים ופיננסיים לפני כן", אמרה מייגן פאוארס, דוברת חברת אילינוי לוטרי ל-NBC ניוז. "אני בטוחה שהמנצח חווה סערת רגשות", אמר מנהל אילינוי לוטרי הרולד מייס מוקדם יותר החודש.

כרטיס הגרלת לוטו של מגה מיליונס. רויטרס
כרטיס הגרלת לוטו של מגה מיליונס/רויטרס

הזוכה רכש את הכרטיס בדה פליינס באילינוי בסוף יולי, לכן הוא צריך לציית לחוקי אילינוי לוטרי, שמאפשרים שנה עד לתביעת הפרס. "לזוכים באילינוי יש שנה שבה הם יכולים להגיע לתבוע את הפרס", אמר מייס. אך אם הזוכה לא יגיע לקבל את הפרס עד סוף יולי 2023, הכסף יחזור לחברות הלוטו של המדינה.

הפרס בתחרות הלוטו של מגה מיליונס הוא פרס השני בגודלו בתולדות המשחק. בפרס הגדול ביותר של חברת מגה מיליונס -1.537 מיליארד דולר, זכה אדם בדרום קרוליינה ב-23 באוקטובר 2018, וזהו פרס הלוטו העולמי הגדול ביותר בכרטיס בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully