וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר 2 בעבודה: "שביתת המורים מוצדקת - נותנת גיבוי מלא למחנכי ילדיי"

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 11:11

ח"כ נעמה לזימי הביעה תמיכה במחאת המורים ואמרה כי "מערכת החינוך בקריסה - אם אין מנוס חייבים לאיים בשביתה". בריאיון ל-103FM הסבירה מדוע היא בעד להעלות את השכר לצוותי ההוראה ולמה האוצר אשם במשבר: "הוא מתעלם מהנשירה והנטישה ההמונית ומנהלים מסע הכפשה"

בווידאו: שאשא ביטון: הצעת האוצר - מסך עשן לתכנית שאין בה אופק למורים/מערכת וואלה!

ח"כ נעמה לזימי (העבודה) הביעה היום (ראשון) תמיכה במחאת המורים. "השביתה מוצדקת", אמרה בריאיון ל-103FM. "בלי שביתה, לצערי הרב, מישהו ייתן פה משהו? יש פה אוצר שהולך הפוך, כאילו מתעלם מהנשירה והנטישה ההמונית. מסע הדה לגיטימציה וההכפשה שהאוצר מנהלים כנגד מורים ומורות, והניסיון לשסע בין מורים ותיקים לצעירים - זה פשוט בושה".

לזימי הסבירה כי עתיד הילדים מצדיק פעולות לא פשוטות וכי היא תיתן גיבוי למחנכים של הדור הבא. "הסכם השכר הוקפא משנת 2018, לא מומשו הבטחות מפה ועד להודעה חדשה, עוזבים מורים השכם וערב ומערכת החינוך בקריסה - אם אין מנוס, הם צריכים לאיים בשביתה", הסבירה.

נעמה לזימי במקום הראשון בפריימריז העבודה 09 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
לזימי לאחר הפריימריז בעבודה/ראובן קסטרו

"עם זאת אני מקווה שהדרג הפוליטי והמקצועי יתאפס על עצמו ויבין שזו שביתה שיכולה להימנע", המשיכה. "הן מספיק אחראיות כדי לא לשבות, אבל אתה מבין שנוטשים את מערכת החינוך? שכיתות לא נפתחות? אני חושבת שעתיד הילדים שלנו מצדיק גם פעולות לא פשוטות, ואני חושבת שזה שרוצים לשחוק את שכר המורים בביטול כל מיני הסדרים חשובים ולהפוך את המורה הצעיר שיקבל טיפה יותר למורה שהשכר שלו לא יעלה ואז הוא יפרוש - זאת בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully