וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 7 נפצעה בינוני בביתה בבנימין, ככל הנראה מירי תועה מקלנדיה

עודכן לאחרונה: 27.8.2022 / 23:13

הילדה פונתה מביתה בהתנחלות כוכב יעקב, הצפונית לירושלים על ידי מגן דוד אדום לבית החולים הדסה-הר הצופים. בית החולים עדכן שהיא נפצעה באופן שטחי בבטנה, נמצאת בהכרה מלאה ויציבה, ומטופלת על ידי צוות המרכז לרפואה דחופה ועל ידי כירורגים

בווידאו: ירי לעבר אוטובוס ישראלי ליד עפרה, אין נפגעים/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ילדה בת 7 נפצעה היום (שבת) באורח בינוני מקליע בעת ששיחקה בחצר בית בהתנחלות כוכב יעקב שבאזור בנימין, צפונית לירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים הדסה-הר הצופים כשהיא בהכרה. מדובר צה"ל נמסר שהילדה ככל הנראה נפגעה מירי תועה שבוצע מכיוון קלנדיה.

לאחר שהגיעה לבית החולים נמסר כי הילדה, ברכה סולם, סובלת מפציעה שטחית בבטנה, מצבה קל-בינוני, וכי היא בהכרה מלאה ויציבה. בית החולים הוסיף שהיא מטופלת על ידי צוות המרכז לרפואה דחופה ועל ידי כירורגים.

באזור בנימין, בשכונות ובהתנחלויות הסמוכות לגדר ההפרדה, מתמודדים באופן שוטף עם מקרים של ירי תועה מכיוון השכונות הפלסטיניות ומחנות הפליטים.

יעל סולם, אמה של הילדה בת ה-7 ברכה סולם שנפצעה מירי תועה, 27 באוגוסט 2022. באדיבות המצולמים
"לא מצליחה לעכל את זה". יעל סולם, אמה של ברכה בת ה-7 שנפצעה מירי, 27 באוגוסט 2022/באדיבות המצולמים

יעל סולם, אמה של ברכה, סיפרה: "כמדי שבת אחר צהריים, הילדות שלי הלכו לשחק בגינה ממול הבית. פתאום הם חזרו נסערים ומפוחדים. שאלתי אותם מה קרה, והיא סיפרה שמישהו הרביץ לה עם קוץ".

לדבריה, הילדה הרימה את החצאית ואז היא ראתה שני פצעי ירי ודם רב. "הבנתי שירו בה. התחלתי לבכות ויצאתי לרחוב לבקש עזרה", היא תיארה. "ראיתי עובר אורח שבמקרה היה חובש, שטיפל בה והזעקתי אמבולנס. אחר כך תושבים הלכו לגינה ואיתרו את הקליע...".

סולם סיפרה שבדרך כלל היא נוהגת ללוות את הילדים לגינה, שנראתה לה עד כה כמקום בטוח. "אני ממש בשוק, לא מצליחה לעכל את זה", היא הוסיפה, "הרופא אמר שזה ממש נס שזה נכנס ויצא. היום זה הבת שלי מחר זה יכול לקרות ילדים אחרים"

עוד בוואלה!

ניסיון הפיגוע במעבר אליהו: הרובה שנמצא ברכב הפלסטיניות נתפס עם כדור בקנה

לכתבה המלאה
חוליה של 3 מחבלות מאזור שכם נעצרה במעבר אליהו | ברכבן נמצא נשק מסוג קרלו ומכתב התאבדות. משרד הביטחון
רובה מסוג קרלו שנמצא ברכבן של שלוש פלסטיניות/משרד הביטחון

ביום חמישי עצרו כוחות הביטחון חשוד שתכנן לבצע פיגוע במרכז ירושלים. לצידו, נעצרו חשודים נוספים בעבירות של פעילות טרור והשתתפות בהפרות סדר אלימות. החשוד המרכזי נעצר בחודש שעבר, וחקירתו הובילה למעצר החשודים הנוספים, צעירים מג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים.

החשוד המרכזי התעניין ברכישת נשק מסוג M16 בעלות כספית של עשרות אלפי שקלים, אולם בסופו של דבר לא עשה זאת. בנוסף על פי החשד, ארבעת המעורבים השתתפו באירועי הפרות סדר שהיו במהלך החודשים האחרונים, וכללו יידוי אבנים, השלכת בקבוקי תבערה ושיגור זיקוקים לעבר כוחות המשטרה שפעלו במזרח ירושלים.

בשבוע שעבר נעצרו שלוש נשים פלסטיניות, לאחר שבבדיקה במחסום סמוך לקלקיליה נמצא נשק מסוג "קרלו" ברכב שבו נסעו. לפי ההודעה על האירוע, נראה שברובה נמצא כדור, והוא היה מוכן לשימוש מידי.

"המאבטחים עיכבו לבדיקה רכב ובו שלוש נשים פלסטיניות, שעוררו את חשדם", נמסר בהודעת משרד הביטחון, לאחר שמנכ"ל המשרד אמיר אשל, העניק תעודות הוקרה למאבטחי מעבר אליהו של רשות המעברים ביום שני בבוקר. "בחיפוש ברכב התגלה מתחת לאחד המושבים, רובה מסוג קרלו. תחקיר האירוע העלה כי הנשק נתפס עם כדור בקנה, מוכן לשימוש מיידי.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully