וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה גדולה פרצה סמוך לבית שמש, תושבים פונו מבתיהם

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 22:33

הדליקה פרצה ביער הנשיא הסמוך ליישוב תרום - שם תושבים בקו הבתים הראשון פונו . 50 צוותי כבאות הוזעקו למקום ולצידם 10 מטוסים שסייעו בכיבוי האש. מתחם איקאה הצמוד ליישוב פונה וחפ"ק הוקם בחנייה של הסניף. בתום שעות של מאמצים הושגה שליטה על האש

בווידאו: שריפה פרצה ביישוב סמוך לבית שמש - התושבים פונו מבתיהם/צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה מחוז ירושלים

שריפה פרצה היום (חמישי) ביער הנשיא הסמוך לבית שמש. צוותי כבאות הוזעקו למקום ותושבים בקו הבתים הראשון ביישוב תרום פונו. כמו כן, מתחם איקאה הצמוד ליישוב אשתאול פונה וחפ"ק הוקם בחנייה של הסניף. בתום שעות של מאמצים, הושגה שליטה על האש.

ראש הממשלה יאיר לפיד קיים הערכת מצב בעקבות התפשטות הדליקה, בהשתתפות השר לביטחון פנים עמר בר-לב, נציב כבאות והצלה רב-טפסר אייל כספי, המזכיר הצבאי לראש הממשלה אלוף אבי גיל ונוספים. לפיד עודכן על מצב השריפה בשטח והיערכות צוותי הכיבוי במקום.

הדיווח על השריפה התקבל סמוך ל-15:00 במוקד 102. 50 צוותי כיבוי הוזעקו למקום ולהם סייעו בכיבוי האש כוחות קק"ל, משטרת ישראל ומג"ב. כמו כן, עשרה מטוסים הוזנקו לזירה.

שריפה סמוך לישוב תרום 25 באוגוסט 2022. יוסף מזרחי, TPS
20 צוותים הוזנקו. השריפה סמוך לתרום, היום/TPS, יוסף מזרחי

נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי עדכן כי "הכוחות פועלו במספר גזרות במקביל במאמץ לסיים את האירוע הזה במהרה. האש החלה סמוך לתרום, משם המשיכה ליער הנשיא בחסות הרוחות שנשבו במהירות של 50 קמ"ש והלחות הנמוכה ברמה של כ-20%. כשראינו שהאש מתקדמת לכיוון איזור התעשיה הרטוב בו קיימים מפעלים עם חומרים מסוכנים פרסנו כוחות מתוגברים שהגנו על כל המתחם".

ראש הממשלה יאיר לפיד קיים הערכת מצב יחד עם השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, נציב כבאות והצלה אייל כספי, המזכיר הצבאי אבי גיל וגורמים נוספים. לפיד הנחה להפעיל את כלל הכוחות והאמצעים בשלבים מוקדמים, על מנת להשיג שליטה מהירה על האש.

עוד בוואלה!

סוללת אופניים התלקחה וגרמה לשריפה בבית בנתניה - בן 11 נפצע קשה

לכתבה המלאה
שריפה ביער הנשיא בסמוך לישוב תרום 25 באוגוסט 2022. כבאות והצלה, אתר רשמי
6 מטוסים הוזנקו. השריפה ביער הנשיא, היום/אתר רשמי, כבאות והצלה

לפני כשבועיים אביאל דבוש בן ה-11 נפצע קשה בשריפה שפרצה בדירה בנתניה, זאת ככל הנראה בעקבות התלקחות סוללת אופניים שהייתה בטעינה בחדרו. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים שיבא תל השומר כשהוא מורדם ומונשם, וסובל מכוויות בכל חלקי גופו. באירוע נפגעו שישה בני אדם נוספים.

אחותו של אביאל, דניאלה, סיפרה כי הוא שהה עם אמו ושתי אחיותיו בבית כשפרצה השריפה, והן מאושפזות כעת בבית החולים לניאדו, כשהאם בטראומה. "בטרייה של אופניים חשמליים של אחיו הגדול שגר איתו בחדר הייתה בטעינה בחדר שלו, וכנראה התפוצצה", אמרה.

שריפה סמוך לישוב תרום 25 באוגוסט 2022. יוסף מזרחי, TPS
השריפה סמוך לתרום, הערב/TPS, יוסף מזרחי

"שמענו על דברים כאלה שקרו, שזה מסוכן", המשיכה. "הם בדרך כלל מאוד זהירים, אימא שלי לא מסכימה להכניס את הבטריות האלה לתוך הבית והן רק במרפסת. כמה שהסברנו להם כנראה שרק עכשיו יבינו כמה הבטריות מסוכנות. החדר נסגר וכשזה התפוצץ הם משכו את אביאל דרך החלון הפנימי והוציאו אותו החוצה. יש לו כוויות ב-50% מהגוף, הוא מונשם ומורדם כדי שלא יכאב לו". בעקבות לאחר האירוע כתב אחיו של אביאל באינסטגרם: "חברים, להעיף את הבטריות מהבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully