וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נער מהמרכז סחט מינית באינטרנט בן 9

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 12:27

בן ה-15 נעצר ושניים מבני משפחתו עוכבו לחקירה, בעקבות חשד כי סחט באיומים ילד ברשת החברתית "דיסקורד". מתלונת הוריו של הילד עולה כי הנער דרש ממנו לשלוח תמונות מיניות, ואף הפיץ חלק מהן. מעצרו הוארך עד מחר

מקלדת. ShutterStock
ילד בן 9 נסחט באיומים/ShutterStock

נער מאזור המרכז נעצר השבוע בחשד לסחיטה מינית של ילד בן תשע דרך הרשת החברתית "דיסקורד". על פי החשד כפי שעולה מתלונת הורי הילד, בן ה-15 דרש מהילד להעביר לו תמונות מיניות, ואף הפיץ חלק מהן דרך הרשת חברתית. מעצרו הוארך עד מחר.

לפני כשלושה שבועות פורסם בוואלה כי פדופיל משוחרר, שנמצא תחת פיקוח, חשוד במעשה מגונה בילד בן 10 ביפו. החשוד, אליאס סאבא בן ה-40, התחזה על פי החשד למאמן כדורגל כדי ליצור קשר עם הילד, שיטה שבה הוא משתמש שוב ושוב לפחות מאז 2005.

לפי אמו של בן ה-10, לפני כשבוע וחצי סאבא התקרב לילד כששיחק כדורגל עם חבריו, החל לשוחח עמם וטען שהוא מאמן כדורגל. "הוא נוגע בנקודת התורפה של ילדים שאוהבים את המשחק", אמרה. אז, לדבריה, הוא הסיע ילד אחר לביתו על אופניים חשמליים, חזר למגרש והציע לבנה אימונים פרטיים ולהסיע גם אותו לביתו. בשלב זה סאבא אמר שהוא צריך ללכת לשירותים וקרא לבנה לבוא עמו. שם, על פי החשד, ביצע בו את המעשה המגונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully