וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח סעודי: מטוסי 35-F ישראליים חדרו למרחב האווירי של איראן

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 10:52

על פי הדיווח הלא מאומת באתר "אילאף", החמקנים הצליחו להתחמק מהמכ"ם האיראני במהלך התמרונים. עוד נטען כי ישראל וארצות הברית ערכו תמרונים סודיים מעל הים האדום ודימו תקיפות של איראן מהים ומהאוויר והשתלטות על ספינות מלחמה איראניות

F-35. דובר צה"ל
מטוסי F-35 של חיל האוויר/דובר צה"ל

מטוסי 35-F של חיל האוויר חדרו כמה פעמים בחודשיים האחרונים למרחב האווירי של איראן - כך דיווח היום (רביעי) באתר הסעודי "אילאף". על פי הדיווח של האתר שמבוסס בלונדון, החמקנים הצליחו להתחמק מהמכ"מים האיראניים במהלך התמרונים.

בדיווח נטען כי ישראל וארצות הברית ערכו תמרונים סודיים מעל הים האדום ודימו תקיפות של איראן מהים ומהאוויר והשתלטות על ספינות מלחמה איראניות במימי המפרץ הפרסי, כך על פי מקור ששוחח עם "אילאף". לדבריו, מטרת התמרונים החשאיים והפומביים היא הכנה לתקיפה של מתקני גרעין איראניים במידה שיצטרכו לעשות זאת. עוד עולה שישראל לא תתקוף באיראן לבדה, אלא תזדקק לסיוע צבאי של הכוחות האמריקניים במפרץ.

על פי הדיווח, מפציץ 52-B הגיע פעמיים או יותר בליווי מטוסי קרב ישראליים לאזור המפרץ, "מה שמעיד על הכנה לפעולה צבאית שתתרחש בחשאי או בפומבי". המקור לא פסל את האפשרות שיהיה בקרוב עימות אלים בין איראן לישראל בים האדום ובים התיכון - באמצעות חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully