וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הנוסעים לסיני: עיריית אילת משנה את הסדרי החניה

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 18:43

העירייה החליטה לאסור את החנייה באזור החוף הדרומי, מגרשי העפר ובמעברים בשכונות, לאחר שמתחילת הקיץ הציפו הנופשים בחצי האי את רחובות העיר במכוניות. קטעים מרכזיים ברחובות ראשיים נצבעו בכחול לבן, והורחב שטח החנייה בחניון ארוך טווח בשדה התעופה הישן. כל הפרטים

בווידאו: אחרי כשנה: מעבר טאבה נפתח והנופשים חוזרים לסיני/רחלי בן עזרי

עיריית אילת הכריזה היום (שלישי) על שינוי מקיף בהסדרי החנייה בעיר. זאת, נוכח ריבוי הנוסעים לסיני המשאירים את רכביהם בשטח העיר ולצד העלייה במבקרים בה בחודשי הקיץ.

במסגרת השינויים, העירייה צבעה בכחול לבן מדרכות בכבישים ראשיים בעיר, לצד איסור חנייה לאורך החוף הדרומי, בדרכי העפר ובשבילי השכונות. מנגד, הורחבו שטחי החנייה בחניון לטווח ארוך בשטח שדה התעופה הישן, בעלות של 25 שקלים ליום.

עיריית אילת משנה את הסדרי החניה בעיר 23 באוגוסט 2022. יוד צילומים, אתר רשמי
שיא של רכבים נכנסים. צביעת מדרכות בכחול-לבן/אתר רשמי, יוד צילומים

בעירייה הסבירו את המהלך במאות אלפי הנופשים והיורדים לחצי האי סיני, החונים ברחבי העיר ופוגעים באיכות חיי התושבים. חרף הקיבולת הגבוהה בעיר, הקיץ נרשם שיא בכמות המכוניות שנכנסו בשעריה. בעירייה מעריכים כי הגורם לכך הוא בין היתר גם סגירתו של שדה דב שהוביל רבים להעדיף נסיעה אליה על פני טיסה.

בנוסף, בעירייה סבורים שמרבית כלי הרכב החונים בצירים וחוסמים אותם אינם שייכים כלל לנופשים באילת, אלא לנופשים בסיני. עוד בתחילת הקיץ התמודדה העירייה עם התופעה והציבה שלטים המורים על איסור חנייה לילית לאורך החוף הדרומי לאחר שאלפים חנו באזור.

עוד בוואלה!

בשם הפיתוח: מצרים תפגע באתר המקראי של הר סיני וסנטה קתרינה

לכתבה המלאה
עיריית אילת משנה את הסדרי החניה בעיר 23 באוגוסט 2022. יוד צילומים, אתר רשמי
"מצפים מהעוברים לסיני לכבד אותנו". רחובות אילת משנים צורה/אתר רשמי, יוד צילומים

"אנחנו מכבדים את היוצאים לסיני, אבל זה לא יכול לבוא על חשבון תושבי העיר והנופשים בה", הסביר ראש עיריית אילת את הצעד. "אנחנו מצפים מהעוברים לסיני לכבד אותנו ולחנות בצורה מסודרת בחניון שמוצע במחיר יומי נמוך ובכך להימנע מקנסות וגרירת רכבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully