וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב בין המורים לאוצר והשור שנכנס לסניף בנק בלוד | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 14:41

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: המשבר לקראת פתיחת שנת הלימודים והשור שנכנס לסניף הבנק בלוד - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: צלמי וואלה!, רויטרס ותיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

ההורים זועמים על הקרב בין המורים לאוצר. נשארו עוד שבוע ויומיים עד ה- 1 בספטמבר אבל לא ברור בכלל אם שנת הלימודים תתחיל. המורים ומשרד האוצר מקיימים פגישות אבל לא מגיעים להסכמות. ההורים ברחבי הארץ קוראים להסכמות באופן מיידי. יפה בן דוד, יו"ר הסתדרות המורים תקפה אתמול את משרד האוצר ואיימה שיהיה כאוס גדול.

שור נכנס אתמול לסניף בנק לאומי בלוד והחל להתפרע במקום. בתיעוד המקרה נראה השור רודף אחרי העובדים ומשוטט בין קומות המבנה. לאחר שהאנשים בזירה הצליחו להבריח אותו מהבניין - הוא תועד רודף אחר שוטר בשטח הפתוח. לאחר מכן השור בודד במתחם פתוח בחלקו האחורי של הבנק - והצוות שבמקום סייע בפינויו. במזל זה נגמר ללא נפגעים.

שירות הביטחון הרוסי פרסם אתמול סרטון של מי שלטענתו היא המתנקשת בבתו של איש רוח ימני קיצוני המקורב לנשיא פוטין. בסרטון נראית המתנקשת נטליה נכנסת למוכנית מיני קופר וחודרת לבניין שבו גרה הבת ומתקרבת לרכב שלה שם כנראה השאירה מטען רב עוצמה שפוצצה ונמלטה.

אש בוערת מתחת לקרקע בעיירה אמריקנית נטושה כבר יותר מ-60 שנה. הכל התחיל בגלל שריפה תת קרקעית בעיירת כורים בפנסילבניה שאילצה את רוב תושביה לעזוב חוץ חמישה תושבים. בעיירה מזהירים מבקרים לא להתקרב לאזורים מסוכנים במיוחד. במשך השנים היו ניסיונות רבים לכבות את השריפה אך הם כשלו וגזים מזיקים כמממשיכים לחלחל מתוך הסדקים באדמה המתפוררת, מה שהופך אותה למקום מסוכן לחיות בו. המדינה הודיעה שהאש יכולה להמשיך לבעור עוד מאה שנה, כשאחרים מעריכים שיכולות לחלוף עוד מאות שנים עד שהיא תכבה את עצמה סופית.

וואלה! תיקתקנו

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully