וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירה לעבר קרובת משפחתו - ונמלט: צעיר מרהט הואשם בניסיון רצח

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 14:01

על פי כתב האישום, הצעיר הגיע לביתה של האישה וכיוון את אקדחו לעברה. כשזיהתה אותו, ניסתה להזהירו ואף שאלה לפשר מעשיו, אך הוא ירה בה והיא התמוטטה. לאחר מכן ניסה שוב, אך נכשל. הפרקליטות ביקשה לעצרו עד תום ההליכים

גבר אזוק. ShutterStock
ניסה לרצוח את קרובת משפחתו ונכשל/ShutterStock

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד אלמאומן בלאה חמאיסה בן 19 מרהט בגין ניסיון רצח של קרובת משפחתו. כתב האישום שהגישה הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בבאר שבע מגולל את רצף האירועים שהתרחשו לפני כחודש, אז על פי הפרקליטות "גמלה בליבו ההחלטה להמית את קרובת משפחתו".

בליל 22 ביולי, מעט אחרי חצות, יצאה האישה מביתה ברהט לדודתה, אספה את הטלפון הנייד שלה - ויצאה בחזרה אל ביתה. במקביל, חמאיסה הגיע לביתה של המתלוננת כשעל ראשו כובע קפוצ'ון ופניו מכוסות חלקית.

זירת החשד לרצח אישה ברהט 10 בספטמבר 2020. פאנט, אתר רשמי
האחות וההורים הזעיקו את כוחות ההצלה. צוות מד"א ברהט/אתר רשמי, פאנט

כשהגיעה האישה אל הבית, חמאיסה רץ לעברה ונעמד מולה. הוא נעצר במרחק של כשני מטרים ממנה, אחז בידו באקדח וכיוון אותו לעבר גופה. בשלב זה היא זיהתה אותו ושאלה מה קרה. למראה האקדח אף ניסתה לברר אם האם הוא פוחד או בורח ממשהו. הוא דרך את האקדח והמשיך לכוונו אליה. אחותה שהבחינה במעשה צעקה לו ש"לא יצחק איתה" ו"לא יעשה שטויות".

מאיסה כיוון אקדח לעבר המתלוננת, והיא זיהתה אותו ושאלה אותו מה קרה, ואם הוא פוחד או בורח ממשהו. לאחר שירה בה ולנוכח צעקות אחיה של המתלוננת שהיו עדים למתרחש, נמלט הנאשם מהמקום.

"ירה בה כשהיא חסרת אונים"

חמאיסה ירה פעם אחת לפחות לעבר האישה בכוונה לגרום למותה. היא נפצעה ונפלה בעודה מדממת. אז הוא כיוון שוב את האקדח לעברה וניסה לירות, אך מסיבה כלשהי נכשל בכך. אחיה של המתלוננת שהיה סמוך לכביש הראשי של השכונה המוביל לבית ושמע את הירי, צעק לעבר הנאשם, והוא ברח מהמקום.

מי שהצילה את האישה הייתה למעשה אחותה. היא הזעיקה למקום את הוריה ולאחר מכן אף דיווחו לצוות מד"א שהגיע למקום במהירות. האישה פונתה לחדר המיון בית החולים סורוקה, כשהיא סובלת
מדימום מסיבי מפצעי ירי בחזה וביד ימין.

עם הגשת כתב האישום, ביקשה הפרקליטות לעצור את הצעיר עד לתום ההליכים נגדו. בבקשה כתבה עו"ד חזן גרימברג מהפרקליטות כי הוא מסוכן לציבור וכי אין לשחררו. "המשיב ניסה לירות במתלוננת פעם נוספת כשהיא שכובה פצועה על הקרקע וחסרת אונים לגמרי", ציינה. "עניין זה יש בו כדי להצביע על מסוגלותו של המשיב ועל המסוכנות הנשקפת ממנו לא רק כלפי המתלוננת, אלא כלפי הציבור בכלל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully