וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הרשויות בנגב לשר לביטחון פנים: כבישי הדרום הפכו לזירת קטל ופשע

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 19:18

במכתב חריף ששלחו לשר בר-לב הם מחו על היעדר המשילות באזור. "המצב גרוע מאי פעם", כתבו במסמך המשותף שהתמקד בריבוי עבירות התנועה באזור שבמקרים רבים מסתיימות בנפגעים חפים משפע ואף הרוגים. "מסתובבות כאן פצצות מתקתקות שעשויות לפגוע בכל אחד ואחת"

זירת התאונה בכביש 6, סמוך למחלף קריית גת/מערכת וואלה

ראשי עיריות ומועצות אזוריות בדרום שלחו היום (רביעי) מכתב חריף לשר לביטחון פנים עומר בר-לב שבו מחו על היעדר המשילות באזור. "המצב גרוע מאי פעם", כתבו במכתב המשותף שהתמקד בריבוי עבירות התנועה באזור שבמקרים רבים מסתיימות בנפגעים חפים משפע ואף הרוגים. "הכבישים בדרום הפכו למלכודת מוות וזירת מלחמה של ממש, שכל אחד יכול להיקלע אליה בכל רגע נתון", ציינו.

הם התייחסו במכתבם לתאונת הדרכים הקטלנית שבה נהרגו שני בכירים בחברת ICL מרכב פוגע, שבו נהג תושב הפזורה ללא רישיון, וטענו כי מדובר בחלק "מתופעה רחבה של פשיעה בלתי פוסקת והפרות בוטות של החוק".

על המכתב חתומים ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', ראש עיריית ירוחם טל אוחנה, ראש עיריית ערד ניסן בן חמו, ראש עיריית דימונה בני ביטון, ראש המעוצה רמת נגב ערן דורון, ראש מועצת תמר ניר וגנר, ראש מועצת מצפה רמון רוני מרום, ראש עיריית אופקים איציק דנינו, ראש המועצה בני שמעון ניר זמיר וראש מועצת שדות נגב תמיר עידאן.

ועדת בחירות אסירים מכלא גלבוע | עדותו של השר לביטחון פנים, עמר בר לב. מודיעין. שלו שלום, TPS
השר בר-לב/TPS, שלו שלום

ראשי הרשויות אף מתחו ביקורת על דברי המפכ"ל קובי שבתאי שאמר כי "המצב בדרום טוב מאי-פעם", ואמרו כי במציאות המצב בשטח הוא "ההפך הגמור". עוד כתבו כי "תושבי הנגב נאלצים לשלם פרוטקשן, נמנעים מלבצע פעולות שגרתיות רק בשל הסיכון להיפגע מכדור תועה".

הם ציינו כי "התאונה הנוראית, המתווספת לדיווחים יומיומיים על אירועי קטל בהם אנשים חפים מפשע מוצאים את מותם, משקפים את שורש הבעיה - העידר המשילות בנגב". בהמשך כינו את המצב "פצצות מתקתקות" וקראו לשר בר-לב לפעול מיידית ולהקצות "את כל המשאבים הנדרשים כדי למגר את הפשע בכבישים ובכלל, ולהשיב לתושבים את תחושת הביטחון החסרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully