וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת בת שנה וחצי שתתה חומר מבעיר פחמים בכנרת; מצבה קשה

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 16:23

התינוקת בילתה עם הוריה בחוף שקמים ברינקי שבכנרת ושתתה את החומר הרעיל. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום, הנשימו אותה ופינו אותה לבית החולים פוריה בטבריה. במהלך הנסיעה מצבה של הפעוטה הידרדר והיא הורדמה והונשמה

חיפושים אחר צעיר בן 25 שטבע בכנרת. 16 ביוני 2017. צביקה לבל – דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
צוות מד"א הוזעק למקום. ניידת מד"א, אילוסטרציה/מערכת וואלה! NEWS, צביקה לבל – דוברות מד"א

תינוקת בת שנה וחצי שתתה היום (שני) חומר מבעיר פחמים ופונתה באורח קשה לבית החולים. התינוקת בילתה עם הוריה בחוף שקמים ברינקי שבכנרת ושתתה את החומר הרעיל. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום, הנשימו אותה ופינו אותה לבית החולים פוריה בטבריה כשהיא מורדמת ומונשמת.

פראמדיק מד"א, עפרי אלוני, שהוזעק למקום יחד עם הצוות שלו, סיפר כי כשהגיעו למקום ראו את התינוקת "כשהיא משתעלת ובהכרה". הוא המשיך, "ביצענו בדיקות רפואיות והתחלנו בפינוי לבית החולים. במהלך הנסיעה מצבה של התינוקת הידרדר, הרדמנו והנשמנו אותה, ופינונו אותה לבית החולים כשהיא במצב קשה".

ארגון בטרם לבטיחות ילדים עדכן כי בעשור האחרון (2021-2011) מתו 12 ילדים כתוצאה מהרעלה. אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון, מסרה, "במיוחד בימים אלו של החופש הגדול, אנו רואים עליה בהיפגעות ילדים בתאונות שונות. הילדים הם סקרנים ונוטים לחקור את סביבתם". היא קראה להורים, "אל תסמכו אל ניסים - כשיוצאים עם הילדים לנופש חשוב לקבוע בכל רגע נתון מבוגר תורן שתפקידו להשגיח על הילדים במרחק נגיעה וללא הסחות דעת. חומרים רעילים ודליקים מרחיקים מהישג ידם של הילדים. באחריות כולנו למנוע את האסון הבא".

לפני כחודשיים, תינוקת בת שנה וחצי פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע לאחר שככל הנראה בלעה חומר רעיל. תחילה התינוקת הובאה למרפאה בשגב שלום, שם צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים.

  • עוד באותו נושא:
  • רעל
  • הכנרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully