וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 3 ימים: חולצה גופתו של המטייל הישראלי שנהרג בטיפוס על הר באינדונזיה

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 22:08

גופתו של בועז בר ענן שנפל אל מותו במהלך טיול לפסגת ההר רינג'אני תועבר לקבורה בארץ. זאת, בתום מאמצים של צוותים מיוחדים, חברת החילוץ "מגנוס" וכן חברות מקומיות. הישראלי טייל עם דרכון סינגפורי ועל כן הקונסוליה בסינגפור עקבה אחר פעולות החילוץ

בווידאו: חילוץ גופת המטייל הישראלי בועז בר ענן באינדונזיה/צילום: מגנוס חילוץ והצלה

גופתו של המטייל הישראלי בועז בר ענן שנהרג בטיפוס על הר באינדונזיה חולצה היום (שני) ותועבר לקבורה בארץ. זאת, בתום שלושה ימים של מאמצי חילוץ על ידי צוותים מיוחדים, חברת החילוץ "מגנוס" וחברות חילוץ מקומיות שהוזעקו למקום.

בר ענן, בן 37 מתל אביב, נהרג ביום שישי האחרון במהלך טיפוס על הר רינג'אני הסמוך לעיר לומבוק. בעיתונות המקומית דווח כי טייל עם דרכון פורטוגלי במדינה לה אין קשרים דיפלומטיים עם ישראל - ועל כן קונסולית ישראל בסינגפור עקבה אחר פעולות החילוץ. עוד דווח כי בר ענן מעד לתוך נקיק בגובה 150 מטרים - ונפל אל מותו. "לפני הנפילה צילם סלפי על קצה הצוק בפסגה", סיפר המדריך המקומי המזועזע.

בועז בר ענן שנהרג בטיול באינדונזיה. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה
"לפני הנפילה צילם סלפי על קצה הצוק בפסגה". בר ענן/מערכת וואלה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

שוטר מקומי סיפר כי בר ענן הגיע לגובה של 3,766 מטר, ולאחר מכן נפל במדרון בעומק של כ-150 מטר. לפי התקשורת בלומבוק 35 בני אדם בהם ארבעה אנשי משטרה השתתפו בחילוץ המורכב. במהלכו, נסגרה הגישה לפסגת רינג'אני למטפסים.

עוד בוואלה!

ישראלי נהרג בטיפוס על הר באינדונזיה

לכתבה המלאה
חילוץ גופתו של בועז בר ענן, 22 באוגוסט 2022. מגנוס, אתר רשמי
החילוץ של בר ענן/אתר רשמי, מגנוס
אינדונזיה: חולצה גופתו של המטייל הישראלי בועז בר ענן ז"ל. מגנוס, אתר רשמי
חולץ בתום שלושה ימים. החילוץ באינדונזיה/אתר רשמי, מגנוס
אינדונזיה: חולצה גופתו של המטייל הישראלי בועז בר ענן ז"ל. מגנוס, אתר רשמי
תיעוד מאמצי החילוץ/אתר רשמי, מגנוס
חילוץ גופתו של בועז בר ענן, 22 באוגוסט 2022. סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים, אתר רשמי
הגופה של בועז בר ענן בהר/אתר רשמי, סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

ממשרד הפארק הלאומי הר רינג'אני נמסר כי הפינוי נמשך זמן כה רב בשל תנאי השטח הקשים ובשל מזג האוויר. בראש הר הגעש נשבו בימים האחרונים רוחות חזקות והשטח שהיה על המחלצים לעבור כדי להגיע למקום בו הייתה הגופה מאופיין בסלעים המתדרדרים בקלות.

בעיר לומבוק הסמוכה קראו לחקירה מקיפה באירוע הטראגי. "כיעד תיירותי איננו יכולים פשוט לקבל את את מקרי המוות האלה של מטיילים פשוט כדרך הטבע", כתבה מי שהזדהתה בפייסבוק בשם ליה, "היו יותר מדי".

בר ענן היה מבוטח בחברת הפניקס. מהחברה נמסר: "אנו משתתפים בצערה של משפחתו של המטייל הישראלי בועז בר ענן ז"ל, שחולץ בשעות האחרונות ללא רוח חיים באזור הר הגעש רינג'אני באינדונזיה. החילוץ התבצע בתוואי שטח מסובך ובתנאי מזג אוויר קשים על ידי חברת מגנוס ואנו מודים להם על המאמצים והמסירות. חברת מדסיס הטסות רפואיות תטיס את בועז בר ענן ז"ל לישראל. מקווים שאוהביו ומוקיריו לא יידעו עוד צער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully