וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נהרג בטיפוס על הר באינדונזיה

עודכן לאחרונה: 20.8.2022 / 22:48

חברות חילוץ ישראליות ומקומיות פועלות לחלץ את גופתו של בועז בר ענן, בן ה-37, שנפל אל מותו במהלך טיול לפסגת ההר רינג'אני. לישראל אין יחסים דיפלומטיים עם אינדונזיה, והישראלי טייל עם דרכון פורטוגלי. על כן הקונסולית בסינגפור עוקבת אחר פעולות החילוץ

בועז בר ענן שנהרג בטיול באינדונזיה. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
נהרג במהלך טיול באינדונזיה. בועז בר ענן/מערכת וואלה!, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מטייל ישראלי בן 37 מתל אביב, בועז בר ענן, נהרג אתמול (שישי) במהלך טיפוס על הר באינדונזיה, מדינה שאין לה יחסים דיפלומטיים עם ישראל. בעיתונות המקומית דווח כי טייל עם דרכון פורטוגלי וטיפס על ההר רינג'אני סמוך לעיר לומבוק, מעד לתוך נקיק בגובה 150 מטרים ונפל אל מותו. בר ענן היה מתכנת במקצועו והיה נוהג לטייל רבות.

"לפני הנפילה צילם סלפי על קצה הצוק בפסגה", סיפר המדריך המקומי המזועזע. בשלב זה עדיין מתבצעות פעולות לחילוץ גופתו, חברת החילוץ "מגנוס" בסיוע חברות חילוץ מקומיות פועלות במקום. קונסולית ישראל בסינגפור עוקבת אחר פעולות החילוץ. כשטיול מסתבך במדינה ללא קשרים דיפלומטיים עם ישראל, הרשויות המקומיות מקשות, ואף מסרבות לפעמים לשתף פעולה עם משרד החוץ הישראלי ונציגויותיו באזור.

מרפסות האורז של שמורת טגללנג מן האוויר אינדונזיה. דין אריאל, מערכת וואלה! NEWS
אינדונזיה/מערכת וואלה! NEWS, דין אריאל

בעיר לומבוק הסמוכה קוראים לחקירה מקיפה באירוע הטראגי. "כיעד תיירותי איננו יכולים פשוט לקבל את את מקרי המוות האלה של מטיילים פשוט כדרך הטבע", כתבה מי שהזדהתה בפייסבוק בשם ליה, "היו יותר מדי".

מוקדם יותר השבוע נהרג באקוודור גיל בנקס, צעיר ישראלי בן 25 מקיסריה, כשנפל בזמן טיפוס לפסגת ההר קוטופקסי, שנמצא מדרום לבירה קיטו - כך נמסר היום (שלישי) ממשרד החוץ. השגריר הישראלי בעיר, זאב הראל, עדכן את מנהלת המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי, ענת אביתר, על מנת ליידע את המשפחה ולהתחיל בתהליך העברת הארון לישראל. המחלקה לישראלים בחו"ל יחד עם קונסול השגרירות, שגיא רבובסקי, ליוו את המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully