וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של אביטל הוארך בשבועיים; הוא חשוד שסימם קטינה ותקף אותה מינית ובהטרדה של ברמנית

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 13:59

הבקשה הרשמית של אגף החקירות כפי שהוגשה לבית משפט ההולנדי בדיון בבקשת משטרת ישראל להסגיר אותו לארץ מייחסת לאביטל עבירות מין בשתי צעירות. עורך דינו: "המעצר שלו לא חוקי, הוא תכנן לשוב לישראל בזמן המתאים"

בווידאו: הצהרה של רח"ט מודיעין, תת-ניצב דרור אסרף אודות מעצרו של שי אביטל/דובורת המשטרה

בית המשפט באמסטרדם האריך הבוקר (שני) בשבועיים את מעצרו של סוכן הדוגמניות שי אביטל החשוד בעבירות מין. הבקשה הרשמית של אגף החקירות, כפי שהוגשה לבית משפט ההולנדי בדיון בבקשת משטרת ישראל להסגיר אותו לארץ, מייחסת לאביטל עבירות מין.

על פי החשדות שהוגשו לבית המשפט, במהלך 2019 אביטל פגש בצעירה נ"ל, שהייתה בת 19, בזמן שעבדה כברמנית באירוע של החברה שלו. אביטל החמיא לה על המראה שלה והציע לייצג אותה בסוכנות הדוגמנות שלו. הוא נשאר איתה בקשר בחודשים הבאים, וכשנפגשו שוב במרץ 2020 היא ניגשה לדבר איתו - והוא חיבק אותה ונגע בישבנה. לאחר מכן סימן לה לעקוב אחריו למקום צדדי, שם לדבריו יוכלו לשוחח.

אז, סגר אביטל את דלת החדר ואמר לנ"ל שהיא "האחת שהוא חיכה לה". היא דחתה זאת, ואמרה שיש בנות אחרות בשבילו ושאינה בגילו. אז, הוא התיישב לידה על הספה, כפה את עצמו עליה ונישק אותה ללא הסכמה בזמן שהיא מנסה להדוף אותו ולעזוב.

בקשת המעצר של שי אביטל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
בקשת המעצר של אביטל/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אביטל עקב אחריה לדלת, שם את ידו על חולצתה ונגע בחזה שלה ללא הסכמתה. היא ניסתה לעזוב, אך הוא לא אפשר לה לעשות זאת בעוד היא מנסה לדפוק על הדלת לעזרה. כשהיא היא עם גבה אליו, אביטל משך אותו, הכניס את ידו מתחת למכנסיה וסובב אותה אליו. בשלב זה אדם שזהותו לא ידועה פתח את הדלת ואביטל עזב.

עוד נכתב במסמך על מקרה אחר שאירע ב-2014. אז, פגש אביטל את ט"ס, והציע לה לעבוד כדוגמנית בסוכנות שלו. השניים שמרו על קשר בשנה העוקבת - שבמהלכה, בכמה הזדמנויות, אביטל העיר לה הערות מיניות למרות שהיא אמרה לו במפורש שהיא לא מעוניינת בקשר מיני איתו. באחד המפגשים בביתו של אביטל ברמת גן, הוא הצמיד אותו לקיר, נישק אותה וליקק את צווארה - ללא הסכמה.

בספטמבר 2015, נכתב, אביטל הציע לט"ס לצאת איתו לרכב על סוסים בחווה - והיא הסכימה. במהלך הנסיעה לשם הוא הציע לה כדור ורוד בצורת צדפה שהוא הביא לה - ושהוא בעל השפעות דומות לסם MDMA. היא לקחה את הכדור והרגישה מעורפלת, רועדת ובמצב שמונע ממנה הסכמה חופשית ליחסי מין - או התנגדות להם. אז, אביטל ניצל את מצבה ולפי המשטרה חיכך את גופו בה, הכניס ידיים מתחת למכנסיה ונגע בחזה שלה מתחת לחולצתה. כשהגיעו לדירתו, הוא הסיר את בגדיו והזמין את ט"ס לחדר השינה. היא סירבה, סימסה לחבר לאסוף אותה - ועזבה את המקום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בקשת המעצר של שי אביטל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
בקשת המעצר של אביטל כפי שהוגשה לבית המשפט באמסטרדם, היום/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במהלך הדיון להארכת מעצרו, מתחו ביקורת עורכי דינו שרון נהרי וששי גז על התנהלות המשטרה. "לא יעלה על הדעת שהמשטרה כותבת מכתבים מודעיניים סודיים לבית משפט בהליך הסגרה על מנת להשחיר בדרך שלא ניתן להתגונן", אמרו. "זה לא הליך הוגן ופוגע בזכויות הייצוג וההגנה שהם נשמת אפו של המשפט הפלילי".

בריאיון לאלי סניור, שליח חדשות 13 להולנד, אמר סנגורו של אביטל, עורך דין הולנדי בשם לואי דה ליאון, כי "המעצר שלו לא חוקי, אבל זו לא השאלה שנידונה היום. אני אסביר לשופט שלא מדובר כאן בעבריין נמלט אלא באדם שמוכן לחזור לישראל ברגע הנכון". לדברי דה ליאון, שמייצג את אביטל לצד עורך הדין שרון נהרי, "השופט ייתן החלטה אם שי אביטל ישוחרר במהלך ההתדיינות על בקשת ההסגרה. אני חושב שצריך לשחרר אותו, אבל אני לא השופט".

אביטל נעצר ביום חמישי לצורך הסגרתו לישראל. אביטל שיצא ממסעדה באזור ליידספליין, זוהה ברחוב על ידי נציגת המשטרה בהולנד - ונעצר במקום. נגד אביטל הוצא צו מעצר זמני ובתוך 40 יום על הרשויות בישראל להגיש בקשת הסגרה להולנד - בה ראיות המבססות את החשד נגדו.

צו המעצר נגד אביטל הוא בגין מעשים מגונים בשתי תלונות. עד כה הוגשו נגדו 26 תלונות, אך רק שתיים מהן עשויות להבשיל לכתב אישום, זאת בשל קשיים ראייתים וכן התיישנות על חלק מהאירועים שעלו בתלונות.

אביטל נעצר סביב השעה 23:30, בתיאום עם הפרקליטות ובהמשך להוצאת "הודעה אדומה" נגדו דרך האינטרפול. הוא הובא לתחנת המשטרה בהולנד לאחר שהזדהה בשמו. מהמשטרה נמסר כי אביטל נעצר בתום מערב ומעקב ממושך נגדו, שנערך במסגרת פעילות משותפת של חטיבת המודיעין של משטרת ישראל ומשטרת הולנד. רח"ט מודיעין, תת-ניצב דרור אסרף, ציין כי המבצע לאיתורו של אביטל ארך כשלושה חודשים, במהלכם עקבו אחריו בכמה מדינות באירופה. בפרקליטות נתנו אור ירוק למשטרה ואף דחפו למעצרו כבר במשך תקופה, אך במשטרה החליטו לבצע את המעצר רק אתמול.

למעצרו של אביטל מחוץ למסעדה בלב אמסטרדם קדמו שלושה חודשי מעקב של המשטרה אחר תנועותיו במדינות שונות. המעברים, שבוצעו על בסיס יומי, לא אפשרו למשטרה לקבל אישור משפטי ומבצעי לביצוע הפעולה. אתמול בעשר בלילה התקבל האישור - וכעבור שעה וחצי הוא נאזק והובא לתחנת המשטרה.

מעצר שי אביטל באמסטרדם, הולנד. 18 באוגוסט 2022. ללא, אתר רשמי
מעצרו של אביטל באמסטרדם, בחמישי/אתר רשמי, ללא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully