וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של מוסלי, שהאשים: השוטרים קיפלו אותי ונתנו לי בוקס לפנים

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 12:06

ראש ארגון הפשיעה שנעצר בנתב"ג כשהגיע לחתונת בתו, חשוד בסחיטה ואיומים. בדיון טענה המשטרה כי הוא איים גם על השוטרים שעצרו אותו. מוסלי עצמו הגיב בזעם: "הם משקרים. ביקשתי צו חיפוש והפעלו אותי לרצפה. מאז שנחתתי בארץ נהייתי יותר מפורסם תקשורתית מביבי נתניהו"

בווידאו: דיון בהארכת מעצרו של העבריין יוסי מוסלי/צילום: יותם רונן

מעצרו של ראש ארגון הפשיעה יוסי מוסלי הוארך היום (ראשון) בשבוע. זאת, לאחר שנעצר על ידי היאחב"ל לפני כעשרה ימים בנתב"ג, כששב לארץ מדרום אפריקה לרגל חתונת בתו. מוסלי חשוד באיומים, סחיטה וקשירת קשר לביצוע פשע.

בדיון הארכת המעצר, טענה נציגת להב 433 כי במהלך מעצרו, "מוסלי נהג באותה דרך אלימה ומסוכנת ובחר לאיים ולהטיל מורא על השוטרים". לטענתה, בין היתר איים מוסלי על אחד השוטרים, "אתה תשמע ממני, אתה לא יודע מי אני. אתה תסבול ממני. על מי אתם חושבים שבאתם".

מוסלי, שנכח באולם, הגיב בזעם: "היא משקרת במצח נחושה. נכנסו לי לחדר במלון, כולה שבוע בארץ וכל המדינה רוצה לרצוח אותי לשיטתם. מהדרך במרפסת לדלת הם נכנסים ודוחפים אותי לשירותים. אני מבקש צו חיפוש ומקפלים אותי ומפילים אותי לרצפה. נותנים לי בוקס לפנים". לדבריו, "מאז שנחתתי בארץ נהייתי יותר מפורסם תקשורתית מביבי נתניהו".

הוארך בשבוע מעצרו של העבריין יוסי מוסלי 
21.08.22. יותם רונן
מוסלי בהארכת מעצרו, היום/יותם רונן

מוסלי קבל בבית המשפט על יחס המשטרה כלפיו, ותיאר את השתלשלות האירועים. "הבת שלי התחתנה ביום חמישי האחרון, 40 ניידות כמעט מחוץ לאולם, התנקשות, לא התנקשות, ציפורים על העצים, באים אלי בבוקר בשעה 8 בערך אחרי ספורט. אני יושב במרפסת, דופקים בדלת, לא היה שלט על הדלת לא להפריע, זה בית מלון. דופקים ואני במרפסת ולא שומע כי אני מדבר בטלפון. שמעתי וניגשתי לדלת ואני שואל מי זה ואמרו 'תפתח' צעקות, בום בום. פתחתי חצי דלת ושני שוטרים היו שם, אחד הכניס את היד ותפס אותי מהחולצה. בגללם ובגלל התקשורת חשבתי שבאים להרוג אותי. נכנסו לתוך הבית וקיפלו אותי לתוך הספה. כשאני בספה ביקשתי צו חיפוש. השוטר נתן לי בוקס לפנים. להגיד שאיימתי? הם שקרנים במצח נחושה. לא נוח להם מה שהם עשו. המצלמה שטוענים שהופעלה זה כתוצאה מהרוחות, אמרתי שאני לא מוכן להיות בחיפוש. מצלמה של המעצר והכניסה לבית לא היה. זה יחידת דיור שמשכירים מהמלון והם שברו אותה. הייתי בבית החולים אסף הרופא, בדק אותי רופא לסת, ולפי מה שאמר זה כאב שיעבור תוך 4-3 ימים ובמידה ולא יעבור, צריך ללכת לעשות סי.טי. ציוד מינימלי ותפילין לא נתנו לי לקחת".

עוד בוואלה!

הירי לרכב, המרדף והמעצר בחניון: כך סוכל ניסיון החיסול סמוך לחתונת בתו של יוסי מוסלי

לכתבה המלאה

ביום שישי האחרון, ערב חתונת ביתו של מוסלי, הבחינה המשטרה בשעהה ארבע לפנות בוקר ברכב חשוד סמוך לאולם האירועים אווניו שבאזור האיירפורט סיטי. שני נוסעי הרכב סירבו לבקשת המשטרה לעבור בדיקה, ולאחר מכן פרצו את המחסום המשטרתי שהוצב במקום, התנגשו בניידת והחלו בניסיון מילוט מהכוחות.

המשטרה פתחה במרדף אחרי שני החשודיםף ולבסוף הצליחו לעצור את המכונית, סה איתרו אקדח טעון ומחסנית תואמת. המשטרה חודשת כי מטרתם של החשודים הייתה לבצע נסיון התנקשות סמוך לאירוע החתונה.

עו"ד יהלי שפרלינג ועו"ד דורון נוי, עורכי דינו של יוסי מוסלי מסרו בתגובה לאירוע כי "האדם שנעצר הינו חבר טוב של יוסי מוסלי ואף ישב איתו בשולחן החתונה במשך מספר שעות. הפרסומים כאילו מדובר ביניסיון חיסול הינם שקריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully