וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי לרכב, המרדף והמעצר בחניון: כך סוכל ניסיון החיסול סמוך לחתונת בתו של יוסי מוסלי

עודכן לאחרונה: 19.8.2022 / 19:19

סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר זיהתה המשטרה רכב חשוד בקרבת אולם אווניו באירפורט סיטי - שם התקיימה החתונה מרובת המשתתפים. ניידות פתחו במרדף אחר החשודים, שפגעו בשוטר ופצעו אותו. אז, כוח משטרה ירה לעבר החשודים, עצר אותם ומצא ברכבם את כלי הנשק | דקה אחר דקה

בווידאו: תיעוד ניסיון החיסול של בנו של שלום דומרני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים ושי מכלוף

המשטרה סיכלה הלילה (שישי) ניסיון חיסול סמוך לחתונת בתו של העבריין וראש ארגון הפשע יוסי מוסלי. בתום מרדף משטרתי שנמשך כחצי שעה, שני חשודים תושבי חולון בשנות ה-20 לחייהם נעצרו בחניון אולם האירועים - כשברשותם אקדח טעון ומחסנית. אולם, עורכי דינו של ראש ארגון הפשע טוענים כי מדובר בחבר קרוב של מסולי, שאף ישב איתו בשולחן החתונה. מעצר החשודים הוארך עד יום שני.

סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר, לקראת סופה של החתונה שנערכה באולם אווניו שבאזור האיירפורט סיטי ובה השתתפו מאות אורחים, כוחות משטרה הבחינו ברכב שעורר את חשדם - וסרב לעצור לבדיקה בהתאם לבקשתם. שני נוסעי הרכב פרצו את המחסום המשטרתי שהוצב במקום, התנגשו בניידת והחלו בניסיון מילוט מהכוחות.

האקדח שנמצא ברשותם של שני החשודים בביצוע נסיון חיסול בחתונת ביתו של יוסי מוסלי. דוברות משטרת ישראל
"פרצו את המחסום ונמלטו מהשוטרים". האקדח שנתפס במכונית/דוברות משטרת ישראל

השוטרים בשיתוף לוחמי יס"מ ומג"ב פתחו במרדף אחר הרכב החשוד תוך ירי לעבר גלגליו בניסיון לעצור אותו. בתום חצי שעה, הצליח הכוח לעצור את המכונית ובה שני החשודים בחניון אחורי של האולם. מהמשטרה נמסר כי במהלך המעצר אחד השוטרים נפצע בידו.

יחידת הכלבנים של המשטרה הוזעקה למקום ואיתרה ברכב אקדח טעון ומחסנית תואמת. כמו כן, לזירה הגיעו חבלנים ששללו את הימצאותם של כלי נשק נוספים. הממצאים שנתפסו הועברו למעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל לצורך מיצוי הראיות.

עו"ד יהלי שפרלינג ועו"ד דורון נוי, עורכי דינו של יוסי מוסלי מסרו כי "האדם שנעצר הינו חבר טוב של יוסי מוסלי ואף ישב איתו בשולחן החתונה במשך מספר שעות. הפרסומים כאילו מדובר ביניסיון חיסול הינם שקריים". כמו כן, מקורב למעורבים שנכח בחתונה סיפר גם הוא כי החשוד שנתפס היה חבר טוב של מוסלי ואורח באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully