וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: רכבים איבדו שליטה ודרסו צוותים שסייעו לנפגעי תאונות, 32 נהרגו

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 9:42

בתקריות החריגות שאירעו בדרום המדינה, רכבים דהרו לזירות של תאונות דרכים קודמות ודרסו את צוותי החירום שהוזעקו לסייע לנפגעים. שר המשפטים של טורקיה, בכיר בוזדאג, הודיע על פתיחת חקירות לבדיקת נסיבות התאונות הקטלניות, בהן נפצעו לפחות 51 בני אדם

תאונת דרכים בין גזיינטפ לניזיפ, טורקיה, 20 באוגוסט 2022. רויטרס
נבדקות נסיבות התאונה. זירת תאונת דרכים בגזיינטפ, אתמול/רויטרס

לפחות 32 בני אדם נהרגו ו-51 נפצעו אתמול (שבת) בשתי תאונות דרכים בטורקיה. בתקריות החריגות, רכבים דהרו לזירות של תאונות דרכים קודמות ודרסו את צוותי החירום שהוזעקו לסייע לנפגעים. שר המשפטים של טורקיה, בכיר בוזדאג, הודיע על פתיחת חקירות לבדיקת נסיבות התאונות הקטלניות.

בתקרית הראשונה, אוטובוס איבד שליטה והתהפך סמוך לגזיאנטפ שבדרום טורקיה. דווח על 16 הרוגים ו-21 פצועים ולמקום הוזעקו צוותי כבאות, פראמדיקים ועיתונאים. במהלך הסיוע לנפגעים, אוטובוס נוסף החליק בכביש, דרס את האנשים בזירת התאונה והתנגש באמבולנס.

בתקרית נוספת שהתרחשה כמה שעות לאחר מכן במחוז מרדין, נהג משאית דהר לשוליים, פגע בכמה רכבים ודרס הולכי רגל שניסו להימלט - לאחר שלא הצליח להשתמש בבלמי כלי הרכב. זמן קצר קודם לכן אירעה במקום תאונה נוספת בה היו מעורבים שלושה רכבים. דווח על לפחות 16 הרוגים בתאונות במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully