וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחסום סמוך לקלקיליה: 3 נשים פלסטיניות נעצרו עם נשק ברכב

עודכן לאחרונה: 20.8.2022 / 20:15

הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים עצרו את הנשים במעבר "אליהו", ומצאו נשק מסוג "קרלו" על רצפת הרכב. הנשים הועברו להמשך חקירה

נשק מסוג קרלו שנמצא ברכב של שלוש נשים פלסטיניות. רשות המעברים, משרד הביטחון, אתר רשמי
הנשק שנמצא ברכב הפלסטיניות/אתר רשמי, רשות המעברים, משרד הביטחון

שלוש נשים פלסטיניות נעצרו הערב (שבת) לחקירה, לאחר שבעת בדיקה במחסום סמוך לקלקיליה נמצא נשק מסוג "קרלו" ברכב שבו נסעו. הבודקים הביטחוניים במעבר "אליהו" שעצרו את המכונית מצאו את הרובה על רצפת הרכב והעבירו את הנוסעות לחקירה.

מוקדם יותר השבוע פשטו כוחות צה"ל על שבעה משרדים של ארגונים פלסטיניים ברמאללה, שהואשמו בקשרים לארגון הטרור החזית העממית לשחרור פלסטין. במהלך פעילות הכוחות, בהובלת מח"ט בנימין אל"מ אליאב אלבז ובסיוע כוחות מג"ב, הוחרמו מאות מסמכים וציוד אלקטרוני ממשרדי הארגונים, בהם "אל-חק", "איחוד ועדות הנשים", "התנועה העולמית להגנה על ילדים - סניף פלסטין". בסיום החיפושים, נאטמו המשרדים והוצאו צווי סגירה.

בעקבות הפשיטות, דובר משרד החוץ האמריקני, נד פרייס, הודיע כי ארצות הברית דרשה הבהרות מישראל. פרייס ציין כי ישראל הבטיחה לארצות הברית לספק בהקדם מידע מודיעיני שבהתאם לו התקבלה ההחלטה לפשוט על המשרדים של אותם ארגונים. "אנחנו מודאגים מהפעולה הישראלית", אמר פרייס. "הבהרנו לישראלים ולרשות הפלסטינית כי ארגונים אזרחיים בגדה המערבית וישראל צריכים להמשיך לעבוד. חברה אזרחית היא חלק בלתי נפרד מדמוקרטיה".

  • עוד באותו נושא:
  • קלקיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully