וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים מערביים: "פוטין מושפע פסיכולוגית מההפגזות בחצי האי קרים"

עודכן לאחרונה: 20.8.2022 / 15:35

לפי הגורמים, פוטין נאבק להסתיר את הצלחתה של אוקראינה מהאוכלוסייה הרוסית, בעקבות שורה של הפצצות בבסיסים צבאיים ומחסני תחמושת רוסיים בחצי האי קרים. זאת, בעוד שפליטים מקרים נמלטו אל תוך רוסיה, ועשויים לספר לציבור על המתרחש באזור

להפגזות האחרונות בחצי האי קרים היו "השפעה פסיכולוגית גדולה על פוטין", ועל כלל ההנהגה הרוסית - כך אמרו היום (שבת) גורמים מערביים בתדרוך לעיתונאים.

לטענת הגורמים אוקראינה הצטיידה לאחרונה בנשק מערבי שאפשר לכוחותיה לכוון עמוק יותר אל מאחורי הקווים הרוסיים, ולהגיע לראשונה לקרים. עוד נמסר כי הקרמלין מנסה כעת למצוא את האשמים בנושא, ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין נאבק להסתיר את הישגה זה של אוקראינה מהאוכלוסייה הרוסית, בעוד אלפי אנשים שנמלטו מקרים זורמים למדינה.

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין במהלך ביקורו בטהראן, איראן 19 ביולי 2022. רויטרס
נאבק להסתיר את הישגה של אוקראינה מהציבור הרוסי/רויטרס

ביום חמישי, התרחשו ארבעה פיצוצים גדולים סמוך לשדה תעופה צבאי רוסי גדול בחצי האי. שלושה מקורות מקומיים סיפרו כי הפיצוצים התרחשו בסביבת בסיס בלבק, מצפון לעיר הנמל סבסטופול. אולם, מושל האזור מיכאיל רזבוז'ייב טען כי לא נגרם נזק, וכי איש לא נפגע כתוצאה מההפצצה.

בנוסף, מוקדם יותר השבוע, רוסיה האשימה חבלנים אוקראינים בסדרת פיצוצים שהתרחשה במחסני תחמושת, גם כן בחצי האי. פויצוץ נוסף תועד באותו האזור בשבוע שעבר, שלדברי מוסקבה נגרם מתאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully