וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

35 שנה אחרי: המלון שעמד במרכז הסרט "ריקוד מושחת" נשרף

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 15:35

שריפה כילתה לחלוטין את המלון בניו יורק, בו פטריק סווייזי וג'ניפר גריי כיכבו כג'וני ובייבי בסרט הפולחן שיצא ב-1987. המלון שגשג בתחילת ובאמצע המאה ה-20, ומאז עמד נטוש במשך שנים רבות

ריקוד מושחת. imdb
בייבי לא נשארה בפינה. מתוך הסרט "ריקוד מושחת"/imdb

מלון ה"גרוסינגר קטסקיל ריזורט" בניו יורק, שעמד במרכז סרט הפולחן "ריקוד מושחת" שיצא בדיוק לפני 35 שנה, נשרף השבוע, לאחר עשרות שנים בהם עמד נטוש.

מכבי האש בעיירה ליברטי שבניו יורק הודיעו על השריפה בפייסבוק והוסיפה כי עמוד עשן נצפה קילומטרים ספורים מהמקום. השריפה כילתה את מבנה העץ בן שלוש הקומות וחצי, שנמצא ביער. משאיות כיבוי נאלצו לעצור במרחק של כ-305 מטר מהשריפה.

המלון ששימיש את הסרט ריקוד מושחת עולה באש. מתוך טוויטר, אתר רשמי
על באש. המלון מ"ריקוד מושחת"/אתר רשמי, מתוך טוויטר

רבים מהמבנים באתר הנופש כבר נהרסו, שנים רבות לאחר ששגשג בתחילת ובאמצע המאה ה-20. בשנות ה-60' אתר הנופש היה מורכב מ-36 בניינים בשטח של 1,200 דונם, בהם התארחו יותר מ-1,400 אורחים. הוא הכיל מגרש גולף, אגם, מדרון סקי, מגרשי טניס ובריכות שחייה אולימפיות.

התסריטאית של הסרט "ריקוד מושחת", אלינור ברגשטיין, דיברה תכופות בריאיונות על חופשות הילדות שלה באתר הנופש וההשפעה שהייתה להן על הסרט. ב-2021 אף חשפה שבאתר הנופש גילתה את אהבתה לריקוד, שהשתקפה רבות בסצנות אייקוניות בסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully