וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוהרת על העימות עם האסיר הביטחוני: "הטחתי בו 'אנסת אותי'"

בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103, חשפה הסוהרת את מה שהתרחש במהלך העימות במשטרה. "נורא נרתעתי וזזתי אחורה באי נוחות, זה היה לא קל, אבל מאוד משחרר", חשפה. האזינו

כלא גלבוע, 6 בספטמבר 2021. ללא, פלאש 90
כלא גלבוע/פלאש 90, ללא

הסוהרת שטוענת כי נאנסה על ידי אסיר ביטחוני בכלא גלבוע, סיפרה הבוקר (רביעי) כי העימות ביניהם היה "סוער מבחינה רגשית". בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103, אמרה כי היא הטיחה בו שהוא אנס אותה, במפגש ראשון ביניהם מאז שהשתחררה משירות.

"זה היה לא קל, אבל מאוד משחרר", סיפרה התמודדתי מול בן אדם שלגלג עליי או ניסה לעקוץ אותי ולהוריד אותי, אבל בסופו של דבר אני חושבת שהאמת שלי כל כך חזקה שהוא נורא נבהל מזה שפתאום אני צועקת את זה. הוא ישב במרחק יד, אבל לידו עמדו שני אנשי משטרה ולידנו ישבה גם החוקרת שלנו. זה היה רגע כזה אינטימי, אני מולו, שני אנשים לידו שומרים עליי, הוא אזוק בידיים וברגליים".

לדבריה, היא לא הצליחה להסתכל לו בעיניים בתחילה. "נורא נרתעתי וזזתי אחורה באי נוחות, ואז התחלתי לראות שהוא גם משקר וגם מלגלג עליי. לא יכולתי להתמודד עם זה ואמרתי 'ניתנה לך הזדמנות בשבילך, בשביל כל המדינה שתדע איזה סיפור נורא התרחש בכלא גלבוע. את תעשי בשבילך את סגירת המעגל הזאתי'. המון שנים חיכיתי להוציא את זה לאור, אבל זה נורא הפחיד אותי, לא רציתי שהפחד ישתלט. היה לו מבט מאוד כועס, הוא גם אמר לי כמה פעמים 'למה הבאת אותי לפה? למה הבאת אותי לפה?'. כועס מזלזל, הוא תמיד דילג בין שני הרגשות האלה, קודם זלזול ואז כעס".

האזינו לריאיון ב-103

היא סיפרה כי במהלך העימות, "הטחתי בו את הכול, אמרתי לו 'אתה אנסת אותי, אתה הפחדת אותי, השתמשת בי כמו שאני רכוש שלך, קינאת לי'. תיארתי לו בדיוק איך זה קרה, באיזה סיטואציות. אמרתי לו 'אתה כל כך חכם שידעת מתי אני לבד'. אני חושבת שמה שהוא ענה לי כל כך מזלזל בי באופן אישי שאני אפילו לא רוצה להזכיר את זה, הוא אמר לי כל מיני דברים שהוציאו את השפיות שלי מדעתה.

המילים לא פוגעות בי כמו הידיעה שאתה יודע את האמת, אתה יודע שאני לא משקרת ואתה משקר לי בפרצוף. הוא כל שניה, כל דבר שהוא דיבר, הוא הסיט את המבט שלו לחוקרת, אם היא מקשיבה, ואני לא הסתכלתי עליה פעם אחת. אמרתי לו 'אף אחד בחדר הזה לא מעניין אותי, זה אני ואתה ואנחנו שנינו יודעים את האמת. אין טעם להסתיר אותה, היא כבר התפוצצה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully