וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל פייזר אלברט בורלא: "נדבקתי בקורונה"

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 18:08

"אני מודה על כך שקיבלתי ארבע מנות חיסון של פייזר", אמר, והוסיף כי הוא חש בטוב אולם נמצא בבידוד וחווה כמה סימפטומים קלים. בריאיון שקיים לאחרונה עם וואלה! אמר כי "עם החיסון סביר להניח שאנשים לא יגיעו לביה"ח, וזה מה שמאפשר את הביטחון לקיים קשרים בין האנשים"

בווידאו: מנכ"ל פייזר ד"ר אלברט בורלא בריאיון לניר קיפניס/צילום סטילס: ראובן קסטרו, צילום וידאו: יותם רונן, מנהל טכני: מייקל ברהם, עריכת וידאו: ניר חן

מנכ"ל פייזר אלברט בורלא הודיע היום (שני) שנדבק בנגיף הקורונה. "נמצאתי חיובי לקורונה", צייץ בורלא בטוויטר. "אני מודה על כך שקיבלתי ארבע מנות חיסון של פייזר ואני מרגיש טוב, אולם אני חווה כמה סימפטומים קלים. אני נמצא בבידוד והתחלתי לקחת את התרופה פקסלווויד".

בריאיון שקיים עם וואלה! ביוני שיתף בורלא על ההתמודדות הצפויה של חברת התרופות עם המשך המגיפה. "אני חושב שאנחנו צריכים להיות מוכנים לגלים נוספים אבל אני חושב שעם הכלים שיש בידינו כעת", אמר. "אנשים לא צריכים להגיע לבתי חולים או למות. הווירוס יישאר איתנו בשנים הבאות, אבל
נוכל לקבל את חיינו בחזרה".

אלברט בורלא, מנכ"ל פייזר. ראובן קסטרו
"הווירוס יישאר איתנו". בורלא/ראובן קסטרו

"אני מקווה שנגיע למצב שבו נצטרך להתחסן פעם בשנה", אמר. "אנחנו עדיין לא שם בוודאות כרגע, משום שאנחנו לא יודעים כמה זמן החיסונים האלה יחזיקו, אבל בכל מקרה אחנו עובדים כדי לייצר חיסונים שיחזיקו יותר ובתקווה יחזיקו מעמד שנה. צריך לזכור שבנוסף, כרגע יש לנו טיפול שעומד לרשותנו. אז אנשים שלצערנו חלו בקורונה - או בגלל שהם לא חוסנו או בגלל שהם חוסנו וחלו בקורונה - עם קבלת הטיפול סביר להניח שהם לא יגיעו לבית החולים, וזה מה שמאפשר את הביטחון לקיים קשרים בין האנשים ועם אהובינו".

לדבריו, הופתע מהתנועה הגדולה נגד החיסונים ותיאוריות הקונספירציה. "במהלך השנים תמיד היה אחוז קטן של אנשים שמסרבים לחסן את עצמם. זה תמיד באזור הארבעה-חמישה אחוזים מהאוכלוסייה, אבל עכשיו ראינו מספרים הרבה יותר גבוהים. אחת הסיבות לכך היא שהדבר הפך להיות מאוד פוליטי בהרבה מאוד מדינות - זו הפכה להיות הצהרה פוליטית: אם אתה מתחסן או לא, אם אתה עוטה מסיכה או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully