וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקים החשדות נגד המורה בצפון: "היא שיזמה את היחסים המיניים עם תלמידתה"

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 14:58

השופט החליט להאריך את מעצר המורה בשנית, והפריך את טענת ההגנה, לפיה הנערה יזמה את הקשר המיני בין השתיים. "למעשה אין מחלוקת לפחות לגבי חלק מהעבירות", כתב והוסיף כי החקירה קרובה לסיום. היא חשודה באינוס ומעשים מגונים. אמה של הנערה: "מאמינה שהצדק ייצא לאור"

בווידאו: הארכת מעצר למורה מהצפון שחשודה בעבירות מין בתלמידתה/צילום: שלומי גבאי

מעצרה של המורה החשודה בעבירות מין בתלמידתה בצפון הוארך היום (שני) בשנית, זאת לאחר שהשופט שלמה מיכאל ארדמן הפריך את טענת ההגנה המרכזית, לפיה הנערה יזמה את הקשר המיני בין השתיים. בהחלטתו להאריך את המשפט ציין כי הפעולות שביצעו החוקרים מאז הוארך מעצרה של המורה בשבוע שעבר, חיזקו את החשד נגדה. "למעשה, אין מחלוקת לפחות לגבי חלק מהעבירות כי הן בוצעו, יש מחלוקת לגבי ניצול מחלת הנפש ולגבי מי שיזם את ביצוע המעשים". הוא קבע כי "החקירה קרובה יחסית לסיום".

המשטרה מייחסת למורה, תושבת קיבוץ בצפון בת 41, בעילה ומעשים מגונים בקטינה שמתחת לגיל 16, תוך ניצול יחסי המרות ביניהן, וכן גרימה לתלמידתה לבצע בעצמה מעשים מיניים חמורים באמצעות שיחות וידאו.

בבית המשפט שאלה הסנגורית האם "הקטינה יזמה את הקשר המיני?". כשנמנע טוען המשטרה מלהשיב, ציין במקומו השופט ארדמן כי "ניתן למסור לסניגורית כי התשובה לשאלתה הינה הפוכה משאלתה".

התכתבות בין מורה החשודה בביצוע עבירות מין בתלמידתה. אתר רשמי, צילום מסך
למורה מיוחסים מעשים מגונים בתלמידה. התכתבות אינטימית בין המורה לתלמידה/צילום מסך, אתר רשמי

"היא מודעת לחומרת העבירות", אמרה עו"ד תמי אולמן המייצגת את המורה, יחד עם עו"ד שאדי סרוג'י ועו"ד שחף אולמן בבית המשפט. "זה לא שנעשו כאן פעולות באינוס, בכוח, באלימות", הוסיפה, "היה פה משהו שלא תקין והיא תקבל את עונשה בבוא היום". אמה של המורה, המלווה אותה בדיונים יחד עם בעלה של המורה, שבה וטענה כי "תפרו לה תיק".

"אני מאמינה שהצדק ייצא לאור ושהליכי החקירה מתנהלים כראוי", מסרה אמה של התלמידה לאחר הדיון. "החלטת בית המשפט מוכיחה שבתי דוברת אמת ואנחנו סומכות על המשטרה שתעשה את העבודה". את הדברים מסרה באמצעות עורכת הדין שני אלקובי, המייצגת את הנערה ונטלי בוזגלו, מנהלת קבוצת "נלחמים ונאבקים למען הילדים!" בפייסבוק, שמלווה את האם מאז בחרה לחשוף את המקרה. במשפט חזרה וביקשה להזכיר לכל הורה שחושד כי בנו או בתו מוטרדים מינית, "לא לשתוק ולפנות לסיוע".

עוד בוואלה!

"לחבק אותך עד שהגוף יכאב": מורה מהצפון חשודה בעבירות מין בתלמידתה

לכתבה המלאה
המכתב בין מורה החשודה בעבירות מין בתלמידה שלה. אתר רשמי, צילום מסך
"הבת שלי התאהבה במורה שלה והרגישה אכזבה". מכתב שכתבה המורה לתלמידה/צילום מסך, אתר רשמי

בסוף השבוע שעבר עימתו החוקרים את המורה עם הנערה. "זה עשה לה סערת רגשות", סיפרה אחר כך אמה של הנערה, "הבת שלי התאהבה במורה שלה והרגישה אכזבה. היא ניסתה להתאבד והיא כרגע מאושפזת במצב נפשי ירוד. כולם מטפלים בה ותומכים בה. הבת שלי הבינה שהיא הקורבן ושהיא נוצלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully