וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לחבק אותך עד שהגוף יכאב": מורה מהצפון חשודה בעבירות מין בתלמידתה

עודכן לאחרונה: 12.8.2022 / 10:04

הפרשה נחשפה לאחר שאימה של הנערה בת ה-14 מצאה התכתבויות בעלות אופי רומנטי ומיני בינה לבין בתה. המורה, שטוענת כי התלמידה היא שיזמה את הקשר, פוטרה בינתיים ממשרתה. האם זועמת: "המחנכת הערימה על כולנו והותירה ילדה פצועה נפשית"

בווידאו: עו"ד שמייצגת את המורה מתייחסת להחלטה לשחרר אותה/צילום: יואב איתיאל

מורה בת 37 מקיבוץ בצפון נעצרה אמש (שלישי) בחשד לעבירות מין בתלמידתה. המורה, אם לילדים, נחקרה במהלך הלילה בתחנת המשטרה זבולון, והובאה הבוקר לבית המשפט. תחילה הורתה השופטת על שיחרורה בתנאים מגבילים, אולם לאחר ערעור המשטרה, החליטה להשאירה במעצר ל-24 שעות. המשטרה מייחסת למורה עבירות של בעלת קטינה תוך ניצול מחלת נפש ומעשים מגונים תוך ניצול יחסי המרות שלה.

אמה של התלמידה, הסובלת מבעיות נפשיות ולומדת בבית ספר מיוחד באזור הקריות, היא שחשפה את הפרשה, לאחר שגילתה בראשית הקיץ שבתה בת ה-14 מנהלת קשר אינטימי עם המחנכת שלה, אחרי שמצאה בטלפון של הבת התכתבויות רומנטיות ומיניות, שכללו גם תמונת עירום שעל פי החשד שלחה לה המורה, ותיאורים מפורטים של היחסים ביניהן. המורה שימשה כמחנכת שלה מאז תחילת שנת הלימודים והיחסים ביניהן נמשכו במשך חודשים ארוכים.

האם פנתה לבית הספר, שיתפה את ההנהלה, ובית הספר הרחיק מיד את המורה וההנהלה הגישה תלונה במשטרה. אלא שבתחנת זבולון, שזימנה את המורה לחקירה, בחרו לשחרר את המורה אחרי שמסרה גרסה משלה לדברים. המורה אמרה לחוקרים שהנערה הדומיננטית היא זו שהתאהבה בה, יזמה את הקשר ולחצה עליה בהתמדה לחזק אותו.

שיחה בין מורה החשודה בעבירות מין בתלמידה שלה. אתר רשמי, צילום מסך
המורה נעצרה בחשד לעבירות מין בתלמידה. התכתבות בטלפון בין המורה לתלמידה/צילום מסך, אתר רשמי

הרחקת המורה מהנערה אכן יצרה משבר אצל הנערה. לדברי האם, מאז הגילוי, הבת אף אושפזה בבית חולים פסיכיאטרי, אולם היא תמהה על הקלות בה התייחסו לעניין הרשויות שלשיטתה בחרו לטאטא אותו מתחת לשטיח ולחזור לשגרה. "אני נדהמת וכואבת, איך יתכן שהמורה הזאת תחזור לטייל בין רגליהם של ילדים בין אם הם ילדיה ובין אם זה מישהו מילדינו", אמרה.

לדבריה, "הלכו לילדה שלי החיים והמחנכת שהערימה על כולנו יושבת ושבעת רצון מהחוק שהקל על מעשייה, והותיר ילדה פצועה נפשית כמו שביתי נראית כיום, אני מביטה בבת שלי מנסה לצייר חיוך מחזק על פניי אבל בפנים אני בוכה ומדממת. אני רוצה שהסיפור הזה יגיע הכי רחוק שאפשר כדי שגם רחוק מפה אימהות ישמעו אותו וישגיחו חזק חזק על ילדיהן".

ביום ראשון גבו החוקרים תלונה מפורטת מהנערה. בעקבותיה, שודרגו החשדות לעבירות מין חמורות, והוחלט לעצור את המורה.

התכתבות בין מורה החשודה בביצוע עבירות מין בתלמידתה. אתר רשמי, צילום מסך
התכתבות בין המורה לתלמידה/צילום מסך, אתר רשמי
עו"ד שני אלקובי. שמעון אפרגן, אתר רשמי
עו"ד אלקובי/אתר רשמי, שמעון אפרגן

נטלי בוזגלו, אם לארבעה מקרית חיים, המנהלת את קבוצת "נלחמים ונאבקים למען הילדים!" בפייסבוק ומלווה את האם מאז בחרה לחשוף את המקרה, אמרה בהתייחסות למעצר כי "זה מה שקורה שמטרידים מינית תלמידה קטינה חסרת ישע. מקווה מאוד שהיא תקבל את העונש שמגיע לה". היא ביקשה להזכיר לכל הורה שחושד כי בנו או בתו מוטרדים מינית שלא לשתוק ולפנות לסיוע.

"מדובר במקרה חמור ביותר של ניצול מיני של ילדה עם בעיות נפשיות מורכבות", אומרת עורכת הדין שני אלקובי המייצגת את הנערה, "המקרה נחשף למשטרת ישראל כבר לפני חודשיים ואולם רק אתמול המשטרה החליטה לעצור את המורה. יש בידינו ראיות חזקות ומוצקות לעבירות מין קשות ואנו בטוחות שיוגש כתב אישום בתיק זה".

המכתב בין מורה החשודה בעבירות מין בתלמידה שלה. אתר רשמי, צילום מסך
"לחבק אותך עד שהגוף יכאב". מכתב מהמורה לתלמידה/צילום מסך, אתר רשמי

אבל הסנגורים, עורכי הדין תמי אולמן, שאדי סרוג'י ושחף אולמן המייצגים את המורה אומרים מנגד: "המורה היא הקורבן בפרשייה זו. לאורך תקופה ארוכה הנערה הייתה אלימה כלפי המורה, והיא חששה מפניה, נסחטה על ידה ולכן ביצעה את המעשים מתוך חשש ופחד. אנחנו סמוכים ובטוחים שהצדק ייצא לאור והיא תשוחרר בהקדם".

עו"ד תמי אולמן. דנה נוף, אתר רשמי
עו"ד אולמן/אתר רשמי, דנה נוף

ב-2017 נחשף שמדריך לשעבר בפנימית הנוער הדתי כפר חסידים, ניהל מערכת יחסים מינית עם תלמידת בית הספר בת ה-15. הוא היה בן 46. האפיזודה נמשכה כחדשיים, תוך שבמהלה הם קיימו יחסי מין מלאים, בהסכמתה. הוא הורשע בבעילה אסורה בהסכמה ובמעשים מגונים. חבר של הנערה גילה את התכתבויות הווצאפ בינה לבין הגבר, הענין הגיע לידיעת היועצת החינוכית והנהלת המוסד התלוננה במשטרה. המדריך הודה מיד ונטל אחריות על המעשים. סניגוריו עו"ד ליאור בנימין ועו"ד יגאל כהן מסרו שהוא עובר הליך טיפולי ובבית משפט השלום בקריות השופט יוסי טורס גזר עליו כאמור 12 חדשי מאסר בפועל ו-6 חדשי מאסר על תנאי. הוא הורה כי גם יפצה את התלמידה ב-20 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully