וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התנגדות המשפחה: לא תבוצע נתיחה בגופת הילד שנחנק למוות על ידי דודו

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 16:45

בית המשפט העליון קיבל את ערעור המשפחה והפך את פסיקת בית משפט השלום. במקביל, חרדים ברחבי הארץ הפגינו נגד ההחלטה לבצע נתיחה בבן ה-4. בשכונת גאולה שבירושלים ובכניסה למודיעין עילית נרשמו עומסי תנועה חריגים

בן 4 מירושלים במצב אנוש, החשד: נחנק בידי אחיו. 13 באוגוסט 2022/פלאש 90, יונתן זינדל

בית המשפט העליון קיבל היום (שני) את עתירת משפחתו של בן ה-4 שנחנק למוות על ידי דודו, והחליט שלא תבוצע נתיחה בילד. בכך, הפכו שופטי העליון את החלטת בית משפט השלום.

במקביל, מאות חרדים יצאו להפגין בירושלים ובמודיעין עילית נגד נתיחת גופתו של בן ה-4 בכניסה למודיעין עילית נרשמו עומסי תנועה כבדים. הפלג הירושלמי, זרם חרדי קיצוני, קרא להשתתף בהפגנות ו"לצאת למערכה אדירה על ביזוי כבוד המת".

הפגנה בשכונת גאולה בירושלים בעקבות התנגדול פלג לנתיחת גופתו של בן הארבע שנרצח בידי דודו 15 באוגוסט 2022. מוטי פרץ, אתר רשמי
ההפגנה בשכונת גאולה. היום/אתר רשמי, מוטי פרץ

גם אתמול הפגינו מאות חרדים בכמה מוקדים בירושלים ובאזור בני ברק במחאה על נתיחת גופתו של בן ה-4. על פי המשטרה, המפגינים חסמו כבישים, יידו אבנים ושרפו פחי זבל, באזור כיכר השבת, רחוב בר אילן בירושלים, ורחוב נהר הירדן בבית שמש. חמישה מהמפגינים נעצרו. השוטרים תועדו מפעילים מכתזיות כנגד המפגינים.

בנוסף, כ-300 איש הפגינו נגד ההחלטה בבבני ברק, ואף הרחיבו את ההפגנה לכביש 4, שם נחסם מחלף ז'בוטינסקי לתנועה ושוחרר כעבור זמן קצר. כמה עשרות מפגינים אף חסמו לזמן קצר את כביש 4 באזור מחלף בר אילן.

לאחר מות בן ה-4, ביצעה המשטרה צילום CT ובדיקות דם במכון לרפואה משפטית באבו כביר. בהמשך נערכה המשטרה לבצע נתיחה במכון על מנת לוודא את נסיבות מותו של הילד, אך הוריו התנגדו בשל נימוקים דתיים ועתרו בסיוע המחלקה המשפטית של ארגון זק"א לבית משפט השלום בירושלים.

בשבת הלך לעולמו בן ה-4 בבית החולים שערי צדק, לאחר שעל פי החשד חנק אותו דודו, לו רקע של בעיות נפשיות. הילד נמצא מוטל על הרצפה עם סימני חניקה אחרי שבני המשפחה פרצו את דלת החדר שבו שהה - שהייתה נעולה. זאת, לאחר שבן ה-4 לא השיב לקריאותיהם ולאחר שאב המשפחה הוזעק מבית הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully