וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטטה ההמונית באילת: "המארחת רעדה מפחד, אמרתי שיש פה נשים בהיריון"

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 13:10

מנהל מסעדת "הלב הרחב", בה התרחשה הקטטה, סיפר שפרצה בעקבות קבוצה של 13 אנשים, שכעסו שקידמו זוג לפניהם. לדבריו, הוא היה צריך להגן על המארחת בגופו כדי שלא יתקפו אותה, עד שלבסוף אישה ניסתה להפיל את העמדה, מה שהחל את הבלגן. "ניסיתי להרגיע אותם אבל לא הצלחתי"

בווידאו: קטטה המונית בשיפודיית "הלב הרחב" באילת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

רונלד, מנהל מסעדת "הלב הרחב" באילת, בה התפתחה לפני יומיים קטטה המונית, סיפרה הבוקר (שני) בריאיון ל-103FM על התלקחות האירוע. "קבוצה של 13 איש נרשמו לתור לשולחן והתעצבנו שהכנסנו זוג לפניהם", אמר, "הם התחילו לדבר לא יפה למארחת ובאתי להגן עליה. שמתי את הגוף שלי באמצע והם נרגעו, אבל בדקה ה-90 דווקא אישה רצה וניסתה להפיל את עמדת המארחת. מאוד הפתיע אותי ש-99% מהבלגן הזה התחיל בגלל אישה".

"החום השפיע עליהם כנראה והם לא אהבו שנכנסו לפניהם זוג", סיפר רולנד על תחילת האירוע. "ניסיתי להסביר להם שכששולחן קטן מתפנה, אז אני מכניס זוג, כי לשולחן של 13 איש לוקח זמן להתפנות. הם התחילו לדבר לא יפה למארחת ובאתי להגן עליה".

"דיברתי איתם בטונים יפים ואמרתי להם 'בבקשה חבר'ה, תירגעו', ולפני שהתחיל הבלגן, אחד מהם רצה להגיב כי עמדו מאחוריי צעירים, שגם הם אמרו 'תירגעו'. אני שמתי את הגוף שלי באמצע והם נרגעו, אבל בדקה ה־90 דווקא אישה רצה וניסתה להפיל את עמדת המארחת, רואים את זה בסרטון גם כן. מאוד הפתיע אותי ש־99% מהבלגן הזה התחיל מאישה".

לדבריו, באירוע נפצעו מספר אנשים באורח קל. "אני קיבלתי מכה שלא הרגשתי אותה אפילו באותו רגע, רק למחרת".

קטטה בטיילת באילת 13 באוגוסט 2022. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
"מאוד הפתיע אותי ש-99% מהבלגן הזה התחיל בגלל אישה". הקטטה שפרצה באילת/צילום מסך, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

הוא סיפר על המשך התקרית. "באנו להגן על המארחת, ילדה בת 18 סך הכול, ואז אחד מהחבר'ה שלהם ועוד כמה התחילו להתקרב וגם להרים ידיים. אני ניסיתי להרגיע את העניינים, אבל זה לא היה ביכולת שלי". לדבריו, הם הכניסו את המארחת לתוך המסעדה כדי לשמור עליה. "לא קרה לה כלום, היא קצת רעדה מכל הבלגן". עוד הוא סיפר כי עם הגעת המשטרה הקבוצה הלכה מהמקום.

הוא סיפר שמבין אותה קבוצה של 13 אנשים, ככל הנראה רק הגברים הצטרפו למכות. "לחלק היו ילדים איתם. לפני שהתחיל הבלגן, כשניסיתי להרגיע את אחד מהאנשים שם, אמרתי לו, 'אתה לא בחוף הים, אתה לא במשחק כדורגל, יש פה נשים בהיריון, חס וחלילה יקבלו מכה בבטן, אתה יכול להרוג תינוק. יש פה ילדים קטנים, מבוגרים כמוני - אני בן 63 - זה לא מקום לדברים כאלה'".

  • עוד באותו נושא:
  • קטטה
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully